hf89fc Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 Tankte om nagon vet vad en ny spelare kostar for en pokersajt? jag vet gor ni (kan medela att min bror arbetar pa ongame) Menar du hur många kr dom lägger ner på marknadsföring/ny kund? Nar en ny spelare har reggat sig och inte gjort nagon deposit Citera
chapman Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Tankte om nagon vet vad en ny spelare kostar for en pokersajt? jag vet gor ni (kan medela att min bror arbetar pa ongame) Menar du hur många kr dom lägger ner på marknadsföring/ny kund? Nar en ny spelare har reggat sig och inte gjort nagon deposit Tror att du lyckats snappa upp en siffra utan dess context Citera
hf89fc Postad 6 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2006 Tankte om nagon vet vad en ny spelare kostar for en pokersajt? jag vet gor ni (kan medela att min bror arbetar pa ongame) Menar du hur många kr dom lägger ner på marknadsföring/ny kund? Nar en ny spelare har reggat sig och inte gjort nagon deposit Tror att du lyckats snappa upp en siffra helt utan dess context Ja nu borjar det fan bli virigt Citera
Orangutango Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 hatar alla moderatorer som låser trådar utan att tänka Citera
Matteprof Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 hatar alla moderatorer som låser trådar utan att tänka Exemplifiera gärna och återkom med feedback i "Om POKERFORUM.nu" Citera
Recommended Posts