Gå till innehåll

7-11/3 - Kommentera EPT Monte Carlo


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Däremot spelade jag dåligt i en pott där jag hade KQ på small blind, och såg en flopp, säger Tobias.

Floppen var QQ2, alla checkade. Turn var T, jag betade och fick syn av en spelare. River var ännu en hacka, jag betade och fick ett minimiomslag på mig. Man ska väl lägga sig här i turneringspoker egentligen, men jag synade, och han visade upp AQ...

 

Borde han verkligen ha lagt sig där? Kunde inte Fi ha t.ex. QJ? Eller rentav en bluff som representerar AQ, i hopp om att Tobias satt med t.ex. AT, KT eller en svag dam (han satt ju i SB) och skulle lägga sig?

 

Hänger såklart på reads etc, men det känns lite för tight och exploaterbart att folda där. Eller har jag fel?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Borde han verkligen ha lagt sig där? Kunde inte Fi ha t.ex. QJ? Eller rentav en bluff som representerar AQ, i hopp om att Tobias satt med t.ex. AT, KT eller en svag dam (han satt ju i SB) och skulle lägga sig?

 

Hänger såklart på reads etc, men det känns lite för tight och exploaterbart att folda där. Eller har jag fel?

 

Klart han ska lägga sig när han inte har bästa handen.

Fast det är lätt att vara efterklok. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför stavar de fortfarande fel på Mats namn i rapporteringen? Han heter "Iremark" och inte "Irenmark" eller nåt annat påfund! Han vann EPT i Deauville och ändå har folk inte lärt sig vad han heter. :roll:

 

Så, då har språkpolisen sagt sitt...

 

Han får byta namn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...