DanielN Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Ok, 140 pers måste jag vara lite coolt. Citera
Skadast Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Lite rödvin gör susen! Whiskey vinner över rödvin Citera
cheunce Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 All your chips are belong to me! För er som inte förstår humorn i Skadast post kan först skämmas och sedan läsa här Citera
Bojen Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Idag ska jag försöka spela seriöst....Får se hur det går med den saken. /Hustler123 Citera
Supra Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Jag tänkte vara med och klonka sistaplatsen som vanligt. Citera
Loveless Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 All your chips are belong to me! För er som inte förstår humorn i Skadast post kan först skämmas och sedan läsa här Alla som förstod utan att läsa länken är geeks. /guilty as charged Citera
Skadast Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 All your chips are belong to me! För er som inte förstår humorn i Skadast post kan först skämmas och sedan läsa här Alla som förstod utan att läsa länken är geeks. /guilty as charged Ahh... alla känner väl någon geek som återberättat det där? Citera
back Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Ja då var turneringen igång. Får en skön inledning med att turna en kåk och ligger nu chip 3:a. Nickar dinosaurie. Citera
Metaddict Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Då var min första av dessa trevliga pf-turneringar igång. Min vana trogen börjar jag turneringen väldigt löst och odisciplinerat Citera
Boffo Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 då är vi igång. Inte lyckats nått vidare i tidigare försök. hyffsad början än så länge iaf... Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Lite rödvin gör susen! Whiskey vinner över rödvin Men dom sålde ju ingen whisky i Netto, fick bli en flaska rödvin, och min whisky här hemma var slut Sen dricker man upp whiskyn för snabbt också... Citera
erik87 Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Usch, varför orkar jag aldrig spela seriöst i pf tourneys? Citera
Bojen Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Usch, varför orkar jag aldrig spela seriöst i pf tourneys? Jag samma problem Citera
ampixo Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Mycket fallande tårar på ovanstående skribenter. Ni har helt enkelt inte vad som krävs i dessa hårt slaskande skicklighetsmätningar. Citera
TotalFarsa Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Det är inte lätt när Skanke sätter en runner-runner-kåk och en runner-runner-färg mot en... Nåja, lite klonk till mig nu!!! /TF Citera
hawg Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 GAH blev counterfeitad i en fet pott :< Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Hamnade jag på det mest tajta bordet eller? Lite mat skulle inte skada nu, ska man beställa hem eller ska man gå ut i köket? Känns som det är att kasta pengar i sjön genom att beställa hem. Man måste bli nyttig också ju.... En XBOX, ja det hade ju inte skadat faktiskt. Gillar iofs inte konsoler så mycket men det kanske kan vara kul? Citera
Moleskin Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 UTE! Träffar nötstegen på turn och får in alla pengarna. Fi synar och klonkar kåk på river. RIGG! Citera
Skanke Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Det är inte lätt när Skanke sätter en runner-runner-kåk och en runner-runner-färg mot en... Nåja, lite klonk till mig nu!!! /TF Cant win em all Citera
erik87 Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Ute! Synar en raise med 86s killen efter reraisar - given syn så klart floppen ger mig färgdrag+mellanpar check raise all in och han blixtsynar med QQ på nått otroligt sätt så sitter inte nån av mina 100 miljoner outs och jag åker. Citera
back Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Usch, varför orkar jag aldrig spela seriöst i pf tourneys? Nu slog jag ut dig Citera
cheunce Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Svårt att spela bra när man är bakis Citera
Recommended Posts