Emilio Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Läste en intervju på prosharks där det fanns en bifogad bild på Scotty Nguyen. Han ser sjuk ut, ungefär som om han skulle ha cancer. http://www.prosharks.com/art2pic/310.jpg Dåligt tagen bild eller någon som vet något? Citera
cafka Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Eh, va? Han ser ganska normal ut tycker jag.. Iofs är han rätt smal, men det betyder ju inte att han är.. döende i cancer. Citera
Emilio Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 Har ni inte sett honom förut? Vanligtvis har han rynkor i ansiktet och ser mer grov ut. Man blir sådär slät i huden och tunn av sjukdom ovh grov medecinering. Man ska nog inte sitta och speckulera i dessa saker men det ser verkligen ut så på den bilden. Ingen som har någon annan bild på honom från WSOP i somras? Citera
mexican Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Han kanske har klippt sig? http://www.pokerlistings.com/photos/scotty-nguyen_941.jpg Citera
Emilio Postad 4 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2006 Ja i den sista bilden ser han fullkomligt frisk ut. troligen bara en dålig bild tidigare. Citera
Kalle44 Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Den första bilden är tagen från året då Moneymaker vann WSOP- Main Event...2003? Bild 2 är tagen från finalbordet då Doyle vann sitt tionde armband, Dvs 2005... Citera
Slegr Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 han borde snagga sig igen, 80-tals hockeyfrillor har haft sin tid... Citera
albin Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Asiater är ju iregel smala... ? I Asien har dom inte alls samma överviktsproblem som i västvärlden. Citera
Zandt Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Asiater är ju iregel smala... ? I Asien har dom inte alls samma överviktsproblem som i västvärlden. SUMO Citera
Blundis Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 jag tror faktiskt att mexican satte huvudet på spiken, håret är boven i bilden. Citera
pokerplayer Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 ja håret e nog boven. men jag såg honom i sommras o då hade han iaf den vanliga hockeyfrillan Citera
Weedobooty Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag såg honom i Las Vegas i november. Han såg finfin ut. Det är nog bara olyckliga omständigheter som får honom att se lite klen ut på bilden. Jag skulle oroa mig mer över Moneymaker, som ser ut som ett fyllo på de senaste bilderna. (Måste gå och kolla hur jag ser ut själv i spegeln, vi hörs) Citera
sulla Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 En av de absolut bästa trådarna här på sidan hitills... Lyckas få in fördomar, skvaller, lögnar i en härlig mix... Citera
Recommended Posts