cronz Postad 3 Mars , 2006 Rapport Postad 3 Mars , 2006 Tja!! Är ny med online poker så jag har lite frågor som jag hoppas någon kan hjälpa mig med !? Vilken sajt ska jag börja lira på tycker ni och varför? vart finns det mest fiskar? lätta utbetalningar? bra support, osv? tack på förhand //cronz! Citera
emelie87 Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Hej! I nummer 4 av tidningen poker magazine kan du läsa om ett tiotal pokersiter. De tar upp allt möjligt som är bra att veta tex vad det finns för nivåer att spela på, vad de har för bonusar, om det finns mycket fiskar, och vilka som är bäst på turneringar mm. Om du går in på poker magazins hemsida så kan du beställa gamla nummer därifrån, har jag för mig iaf http://www.pokermagazine.se Hoppas det är något som kan hjälpa dig /Emelie Citera
stenarn Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Här finns recensioner på några av de kända pokersiterna. Spana in dem! http://www.poker.se/lista_pokerrum.php (ingen av de du nämnde var dock med, så de kanske helt enkelt inte är bra, vad vet jag) Citera
gdaily Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Välj för 17 gubbar inte Expekt i alla fall, om du inte älskar problem. Ladbrokes är på dekis... Citera
Juster Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Jag vet inte vad dekis är men jag rekommenderar ladbrokes. Mkt action, bra support o bra in/ut-betalningar. Dock kanske det kan vara ide att börja på nån annan sajt först o lira typ NL10 för att komma in i det. Ladbrokes har som lägst NL20. Citera
cronz Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 okey, tack för alla förslag:D! men varför tycker du att jag inte ska välja expekt? va är det för problem där? har hört att det ska vara smidigt och bra, snabba utbetalningar osv!??? /cronz Citera
Gahlster Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Sök upp lite trådar där expekt diskuteras så förstår du säkert. Citera
cronz Postad 5 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 5 Mars , 2006 har letat efter sådana trådar, har inte hittat !?? kan ni länka om ni skulle hitta ?? Citera
ATIX Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Ladbrokes är bra på det mesta utom på supportdelen. Den suger enormt kan jag meddela. Möjligen att dom är bättre och snabbare ifall man ringer men jag anser att mail ska vara det mest effektiva sättet, men där är dom lika sega som att skicka vanliga brev med posten dessvärre. Utbetalningarna är snabba och det är smidigt att ta ut till VISA-kortet (bundet till konto) Citera
gdaily Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 har letat efter sådana trådar, har inte hittat !?? kan ni länka om ni skulle hitta ?? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17876&start=0 Som exempel Citera
Njordir Postad 5 Mars , 2006 Rapport Postad 5 Mars , 2006 Kan varmt rekommendera Betsson iaf, precis börjat spela där själv och så länge man inte har en dator som segar på grafiken är det lugnt (Bästa klientgrafiken enligt mig). En annan fördel är att det alltid finns gott om spelare dygnet runt. Har inget ont att säga om Ladbrokes, men tycker det är mest intressant om man spelar mycket turneringar. Annars är det ju bra surfa trådar på pfu, så undviker man de värsta problemsajterna . Lycka till vad du än väljer ! Citera
MrZingo Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 okey, tack för alla förslag:D! men varför tycker du att jag inte ska välja expekt? va är det för problem där? har hört att det ska vara smidigt och bra, snabba utbetalningar osv!??? /cronz Expekt har haft en massa problem, men det flyter på bra där nu och det är bra support där samt snabba smidiga utbetalningar. Många som spelar där "kan" inte poker även på högre nivåer, då de egentligen är sådana som gillar vadslagning etc. Jag rekommenderar Expekt Om man inte vill spela där så kan man kolla in Partypoker, om man gillar cash games, gillar man SnG´s och spelar på lägre nivåer rekommenderas den dock inte, välj då i stället Pokerstars. Listan på Poker.se skall man ta med en nypa salt pga att den är inte fullständig vad gäller utbetalningsmöjlighet etc. samt att den är partisk. Citera
Gahlster Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Listan på Poker.se skall man ta med en nypa salt pga att den är inte fullständig vad gäller utbetalningsmöjlighet etc. samt att den är partisk. Och detta baserar du på..? Citera
cronz Postad 8 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2006 tack för rekomendationen mrzingo !! då vet jag lite mer om expekt och de andra du nämde!! ska testa o lira lite på expekt iaf:)! ... njordir jag ska testa betsson med, tack för "faktan".. har hört att det e bra:) /cronz!! Citera
staffs Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 En bra sak med expekt är att minsta insättning är 50SEK (inte så dyrt att testa) Många andra har ju minsta insättning $20 eller $50. Citera
Recommended Posts