Kissemisse Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 Vad är gmail? Även om du inte vet det så kan du väl söka istället för att skriva ett onödigt inlägg? Jag garanterar att första träffen på Google visar rätt svar. Tänkte samma sak i samma sekund som jag postade. Sen tänkte jag dock att om någon tycker att det är ett onödigt inlägg så är det ännu mer onödigt att göra ett inlägg om att något inlägg är uppenbart onödigt, så jag väntade mig inget svar, inte ens ett så korkat som ditt. Citera
strutter Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Vad är gmail? Även om du inte vet det så kan du väl söka istället för att skriva ett onödigt inlägg? Jag garanterar att första träffen på Google visar rätt svar. På tal om onödiga inlägg då eller.... Sluta jiddra messersmith Citera
jacobmal Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Vad är gmail? Även om du inte vet det så kan du väl söka istället för att skriva ett onödigt inlägg? Jag garanterar att första träffen på Google visar rätt svar. Tänkte samma sak i samma sekund som jag postade. Sen tänkte jag dock att om någon tycker att det är ett onödigt inlägg så är det ännu mer onödigt att göra ett inlägg om att något inlägg är uppenbart onödigt, så jag väntade mig inget svar, inte ens ett så korkat som ditt. smart svar. Citera
Kissemisse Postad 9 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2006 "Jag hade precis avinstallerat Norton, dessutom hade jag ett fildelningsprogram igång" Det låter inge vidare intelligent faktiskt Hehe... Nja, jag menar att jag hade haft fildelningsprogrammet igång under natten och tänkte att jag hade tankat hem så mycket att jag överskridit minnet. Sedan stängde jag ned det och avinstallerade Norton (det var något tjall tydligen). Men jag är rätt säker på att filerna inte försvann pga fildelningsprogrammet, det var med all säkerhet pga avinstallationen. Citera
Skadast Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Vad är gmail? Även om du inte vet det så kan du väl söka istället för att skriva ett onödigt inlägg? Jag garanterar att första träffen på Google visar rätt svar. Tänkte samma sak i samma sekund som jag postade. Sen tänkte jag dock att om någon tycker att det är ett onödigt inlägg så är det ännu mer onödigt att göra ett inlägg om att något inlägg är uppenbart onödigt, så jag väntade mig inget svar, inte ens ett så korkat som ditt. smart svar. Onödigt svar av AgentOrange och onödig kommentar av jacobmal. Förlåt... tyckte bara att det var nödvändigt att kommentera detta Jag använder också Gmail, eller närmare bestämt 3 konton och jag tycker de funkar kanon som backup av diverse relativt små filer. Citera
Recommended Posts