Hjort Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Tänkte vi kunde köra snack i den här tråden. * I pill you baby - QoS * Citera
drc Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Torskade en rejäl pott med AQJ63 mot AQJT2 - det sög. Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Torskade en rejäl pott med AQJ63 mot AQJT2 - det sög. Rinse, rebuy, repeat? Låter ju jobbigt iallafall. Jag har tomtat till mig ett par händer genom att träffa de öppna nötterna. Citera
drc Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 nej han hade esset gömt och jag hade damen gömt ! Nu har jag dig bredvid mig JH - så det känns tryggt att sitta bland vänner !! Citera
Candolim Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Drog en mkt trevlig pott på ca:7000 med 2par och har syn av A hög och 88 Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Drog en mkt trevlig pott på ca:7000 med 2par och har syn av A hög och 88 Ja en del av spelarna verkar onekligen ha en stark aversion mot pengar. Om man nu bara kunde få några kort också. Citera
lfx Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 går bra hitills för dig Johan ser jag.. Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 W00t! Chiptvåa. Börjar med (K)A, betar lite under pott och får en massa syn. Träffar KAK och har bästa möjliga handen mot två möjliga färgdrag på tredje gatan. Betar lite under pott och får omslag och all-in av nästa, jag går också all-in och lyckas plocka hela potten på 16k. Citera
jezaja Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Jag är med i racet iaf, 11 atm. Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Från toppen till botten. Hamnar all-in mot en satans finsk bögjävlahora med AcKc mot JsTs. Naturligtvis kan den där jävla 60% inte gå in... Citera
lfx Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 candolim: nice syn av johan där. Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Så var man ute då, candomlim raisar min bring-in med 8 upp när jag sitter med ess, jag höjer tillbaka med A3 och får syn. Sen blir det hejdå för mig. Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 candolim: nice syn av johan där. Ja han var ju pottcommited. Är ju bara om jag har AA som han är i djupt trubbel. Jag tänkte mest att han mycket väl kunde vara utan både par och ess och bara tryckte på min shortstack. Som det var så var det väldigt nära 50-50. Citera
parre Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Om ni ser mig komma in och spec:a ert bord och säga "Go <Nickname>" så är det ett dåligt tecken. Kommer in på JohanHjorts bord, säger "Go JohanHjort" då han är chiptvåa. En kvart senare är han ute. Negativt inflytande Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Om ni ser mig komma in och spec:a ert bord och säga "Go <Nickname>" så är det ett dåligt tecken. Kommer in på JohanHjorts bord, säger "Go JohanHjort" då han är chiptvåa. En kvart senare är han ute. Negativt inflytande Du är alltså skyldig mig €5,000. Citera
lfx Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 GO JEZ! GO DRC! GO CANDOLIM! 3 kvar till epngarna Citera
callen Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Ute jag med Har dock 10% i drc och hoppas på det bästa. Citera
callen Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Jez är en riktig flytkille, synade min jättebra bluff på riven med A hög när jag representerat fyrstege hela vägen, dessutom fick han in esset på riven och jag ledde med ess i hålet tidigare. Sen drog han ut mig i någon pott också. Sökö är ett frökenspel och 24h är fetriggat! Citera
jezaja Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Jag drog inte ut dig ur nån pott dock, den med A hög så hade jag 4-färgdrdag och K högt. Du spelade ju isåfall fel, jag höjde med mitt färgdrag och du bara synar ? Höj om du är favorit! Bluffen var väldigt given, du hade max ett par där, man bettar sällan ut fullt med en fyrstege hela vägen. Man vill ju ha value, speciellt under rebuyperioden. Citera
callen Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Jag drog inte ut dig ur nån pott dock, den med A hög så hade jag 4-färgdrdag och K högt. Du spelade ju isåfall fel, jag höjde med mitt färgdrag och du bara synar ? Höj om du är favorit! Bluffen var väldigt given, du hade max ett par där, man bettar sällan ut fullt med en fyrstege hela vägen. Man vill ju ha value, speciellt under rebuyperioden. Svammel, jag spelade jättebra och du hade tur, inte mer med det! Citera
callen Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Drc dubblade upp med AA mot 88, tänker länge inann han synar och säger till mig på ICQ, "Calle nu kan jag åka, men måste lira den här handen" Den killen är tight! Citera
lfx Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 alla tre i pengarna! bra jobbat! Citera
Hjort Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 Drc dubblade upp med AA mot 88, tänker länge inann han synar och säger till mig på ICQ, "Calle nu kan jag åka, men måste lira den här handen" Den killen är tight! Att jämföra med mig. 0,01s med A3o. Citera
drc Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 lol !! stentight !!! Åkte tyvärr som 11 med 99 mot K6 men en kung kom och sånt är livet. Var kul härj i chatten i alla fall. Citera
Recommended Posts