HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Reload Mania på Heypoker Från och med idag och till den 14 mars kör vi tre olika reloads. Om man vill använda sig av flera så kommer de att clearas en i taget med början av den som man skrev in först. Kod 1: HEYMANIA1 50% max/min €100, 21 dagar på sig att cleara Krav: VIP2000 för €100 i bonus OBS! Den här bonusen är allt eller inget. Sätt in €200 och få €100 extra, det finns inga mellanting. Kod 2: HEYMANIA2 100% max €200 21 dagar på sig att cleara Krav: VIP100 per €10 i bonus Kod 3: HEYMANIA3 100% max €200 21 dagar på sig att cleara Krav: VIP150 per €10 i bonus Och så tar vi svar på några vanliga frågor: Någon som vet om man kan ta ut en del av pengarna man har på Heypoker och sätta in igen med reload coden för att sedan cleara den? Ja, det kan man. Jag undrar hur länge det dröjer från det att jag sätter in pengarna till det att jag kan hämta ut bonusen? 30 dagar efter deposit får du ut bonusen. Vad händer om jag inte clearar hela bonusen? HEYMANIA1: Du måste cleara hela för att få ut den överhuvudtaget HEYMANIA2: Du får €10 för varje 100 VIP som du har spelat ihop HEYMANIA3: Du får €10 för varje 150 VIP som du har spelat ihop Får jag behålla VIP:en som jag spelar ihop? Självklart! Köp något kul för dem i Hey Shop Kan man köra reloaden mitt i sign up:en eller måste man köra klart sign up:en först? Först så öppnar man ett konto med signupbonusen och gör en deposit. Sen gör man en reload och använder då reloadkoden. Då clearar man först signupbonusen och därefter reloadbonusen. Eventuella frågor kring erbjudandet det tas som vanligt här. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pedro Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 kanske en dum fråga, men varför ska man ta alternativ tre istället för två? spela 100vip för 10e eller 150vip för 10e? verkar knasigt eller är jag alldeles för trött såhär på morgonen? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Om man bara väljer en så är det klart att man väljer alternativ två, men inget hindrar att man kör alla tre. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pedro Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 aaahaaaaa det förklarar ju en del Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erik87 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Kan man sätta in pengar tre gånger med de olika koderna och sedan cleara dem "en i taget", eller måste man cleara en -> sätta in pengar till nästa osv? P.S. HeyJohan, kolla mitt pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Du kan göra tre deposits direkt och sen cleara dem en i taget. Ska ta tag i ditt PM så fort jag kommer ut från mötet som jag sitter i just nu (de tror att jag sitter och antecknar febrilt ) Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hajzy Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Du kan göra tre deposits direkt och sen cleara dem en i taget. Om man gör alla tre direkt, måste man då klara alla innan 21 dagar. eller får man först 21 dagar på sig för den första och sen nya 21 dagar när man börjar på andra... Jag antar att man bara har 21 dagar på sig sammanlagt även fast man gör alla tre bonusar? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Du har 21 dagar på dig från och med respektive insättning. Så om du sätter in för bonus 1 idag, bonus 2 om 5 dar och bonus 3 den 13:e så har du 21 dagar på dig från var och en av dem. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ziddax Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 jaha, då hade man den närmaste framtiden utstakad då. Trevligt värre. Blir till att ligga i om man ska hinna med alla 3 + den från februari som man fortfarande har 2000 VIP kvar på. Men det blir fint med cashback och grejer för VIPen så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Makk Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Ja jeklar, inte nog men bra erbjudanden i vip shopen. Detta med! Precis klar med februari reloaden idag. Niiiice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Ahhhh.... Missade detta helt! Och jag som förde över en en del stålars från min Pokerium-konto igår+idag. Måste jag isåfall begära flytt från Heypoker till Neteller och vänta tills pengarna åter är där för att få möjlighet till denna sköna reload?!?! Suck... man ska aldrig lämna pf.nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asken Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Det står på hemsidan att reload nr.1 är 100% upp till 100euro och att nr.3 är upp till 100% upp till 300euro. Här står det 50% på reload nr.1 och att reload nr.3 är 100% upp till 200euro, vilket stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 men v-fan satte in 70 euro igår kan man få koden ändå ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Visst kan man föra över pengar mellan olika b2b klienter? Om Ja: Kan man skriva in så man får bonusen på detta vis? Om Nej: Asså ååååh....eeeh....men vaf.... okidoki då vet jag. No problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Visst kan man föra över pengar mellan olika b2b klienter? Om Ja: Kan man skriva in så man får bonusen på detta vis? Om Nej: Asså ååååh....eeeh....men vaf.... okidoki då vet jag. No problem. Man kan föra över pengar men du kan inte använda en depositkod Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Asken: Det stod fel på hemsidan. Nu korrigerat till den korrekta informationen. Tack för att du uppmärksammade oss på det! Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Heyjohan -> Måste jag flytta pengarna till Neteller som jag igår+idag flyttade till Heypoker från Pokerium för att åter kunna sätta in dem på Heypoker med korrekt bonuskod eller går det att lösa ändå? Vi på pf.nu har ju blivit lite bortskämda att det mesta går att lösa när det gäller dig så du får nog skylla dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Betterman: Ingen som helst fara Men det är tyvärr så att du måste plocka ut dem och sen sätta in dem igen för att kunna få ta del av bonusen. Men om jag får välja så skulle jag nog föredra att du satte in 'färska' pengar Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 2 Mars , 2006 Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Betterman: Ingen som helst fara Men det är tyvärr så att du måste plocka ut dem och sen sätta in dem igen för att kunna få ta del av bonusen. Men om jag får välja så skulle jag nog föredra att du satte in 'färska' pengar Mvh Johan För er var de ju färska, de flyttades ju från Pokerium! Ja ja, får väl se hur jag gör... Lite jobbigt att behöva vänta några dagar iom Neteller-flytten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Mars , 2006 Jo, på så sätt var de färska, men det roligaste är alltid pengar som kommer från ställen utanför B2B. OM du vill flytta pengarna så skicka mig ett PM så ska jag se om jag kan speeda på processen lite. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baloos Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Är det ok att för Heymania1 sätta in valfritt belopp som överstiger 200€ i dollar? Ja och för de andra också givetvis.. Kanske att du också kan ge ett svar på frågan om det alltid är ok att sätta in ett större belopp som täcker min/max gränsen, har nämligen tidigare haft en del strul med sånt på annat skin och det känns ju larvigt att göra två insättningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Jo, på så sätt var de färska, men det roligaste är alltid pengar som kommer från ställen utanför B2B. OM du vill flytta pengarna så skicka mig ett PM så ska jag se om jag kan speeda på processen lite. Mvh Johan Nej, jag fick dåligt samvete och tryckte in 200 färska icke-B2B-märkta euros istället. Allt för att glädja dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
humix Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Hmm ville bara fråga, om man nu har använt sig av det gamla bonuset 100 % (PFNU200) satt in 100 euro och bara lyckats få 500 vip och sedan gulat, kan man använda det nya reloadbonuset och fortsätta på det gamla och även få bonus pa det nya bonuset?? Hoppas ni förstår min fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ribberfors Postad 3 Mars , 2006 Rapport Share Postad 3 Mars , 2006 Kod 2: HEYMANIA2 100% max €200 21 dagar på sig att cleara Krav: VIP100 per €10 i bonus En del sidor på primanätet kör x7 raked hands för att cleara deras bonusar. Hur står sig heypokers bonus "VIP100 per €10" mot primas? Är er bonus lättare, svårare eller jämnlika? ( Ja spelar på .25/.50nl SH multitables). Hur många bord kan man köra på heypoker föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts