duckstab Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 MP har 45/13. Han verkar lite åt loose/aggro hållet på det jag sett, men inget överdrivet. Jag är tveksam till det mesta i handen. Är det dåligt spel rakt igenom? Party Poker 2/4 Hold'em (6 handed) converter Preflop: Hero is BB with 8d, 7d. 1 fold, MP raises, 3 folds, Hero calls. Flop: (4.50 SB) Tc, 9s, Kd (2 players) Hero checks, MP bets, Hero calls. Öppet stegdrag, men en J känns väl sådär. Jag tänker att efter turn vet jag om jag skall folda eller inte. Turn: (3.25 BB) Ad (2 players) Hero checks, MP bets, Hero raises, MP calls. Jag tänker att esset kanske är ett scarecard för honom så jag testar en semibluff. Kanske dumt eftersom man kan misstänka att han troligt har något att se rivern med på den brädan? Han tänker ett bra tag innan han synar, jag känner nästan att han skall folda innan han får fingrarna ur, för normalt sett är han snabb att agera. River: (7.25 BB) 5c (2 players) Hero bets.... Eftersom han tvekade så länge på turn så tänker jag att kanske kan han folda river om jag betar. Final Pot: 9.25 BB Citera
Jessica Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Jag tycker att du spelar handen bra! Det där med UI river är alltid svårt men jag hade betat iaf Citera
Recommended Posts