emilio_barzini Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Hej Johan! Jag undrar om ni kommer komma med möjligheten att handla era finfina produkter för sånt som heter pengar, och inte bara VIP? Ibland känns det nästan lättare att spela ihop ett par tusen till att köpa något kul än att spela ihop en jäkla massa VIP Jag skulle gärna handla hos er istället för på någon annan site för mina hårt inspelade €, om priset bara är "normalt". Eftersom att man loosar ju endel när man cashar ut genom alla växlingsavgifter och allt vad det heter så kan man hellre betala några hundringar högre direkt hos er. Kan detta bli möjligt? Citera
Sisko Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Kanske i kombination med att man kan fylla ut med pengar när VIP-poängen inte räcker till riktigt. Citera
emilio_barzini Postad 1 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 1 Mars , 2006 över 1 timma och inge RP ?? Citera
HeyJohan Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det är ingenting som vi planerar för tillfället. Poängen med shopen är premiera spelande och inte som en traditionell shop att dra in cash. Men vem vet - vi har ändrat oss tidigare Mvh Johan Citera
emilio_barzini Postad 2 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det är ingenting som vi planerar för tillfället.Poängen med shopen är premiera spelande och inte som en traditionell shop att dra in cash. Men vem vet - vi har ändrat oss tidigare Mvh Johan Sälj prylarna för inköpspris då Då kommer ni inte dra in cash Citera
Recommended Posts