tl Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hej Jag undrar om det finns någon mer än jag som har problem med Heypoker hemsida. När den enligt explorer skall vara färdigladdad så fattas menyraden som leder till ex. Vipshopen, cashiern mm. Dock finns länkarna när jag för musen över området där de borde finnas. Likadant är det med cashiern där text sakans, knapparna finns men saknar text i sig. Pengabalansen och Vipen uppdaters men ingen text finns som beskriver vad som är vad etc. Dessutom är den enligt min dator fulladade hemsida extremt långsam då jag skrollar neråt. Jag har inga sådan problem med andra B2B sidor eller cashierer. Jag skulle kunna visa screenshots av detta men vet inte hur man länkar upp bilder här på pf.nu. Jag använder Internet explorer, har en 5mån gammal Dell Insperion 6000 och använder Norton Internet Security som brandvägg och antivirus (om detta skulle ha med saken att göra). Skulle vara tacksam om någon kunde hjälpa mig att lösa detta eller utifrån denna info kunde förklara problemet. Citera
Seemos Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Hela cashiern är helkass för mig i firefox, funkade bra från början. Citera
eMz Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 har samma problem, började för några dagar sedan Kanske problemet ligger hos dom? Citera
Grankott Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Jag har samma problem, på min hemdator med IE 6.X och Norton. På jobbdatorn, IE 6.X och INTE Norton, funkar det som förut... Det konstiga är att det är Heypokers nya sida (V2) som inte funkar... Citera
luftis Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 tjo samma strul här med.. har snackat med Johan om det tror han håller på och kollar upp det för fulla muggar... mvh luftis Citera
dj_feel Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Samma här fungerar inte alls som det ska, text saknas det enda som visas i cashiern är vip poäng och kontobalansen. Det konstiga är att i Firefox fungera det inte alls, när jag testa i IE så fungera det 1 inloggning men när den sen timed out så logga jag in igen och då hade cashiern slutat fungera. Citera
HeyJohan Postad 4 Mars , 2006 Rapport Postad 4 Mars , 2006 Hej, Supporten har gett ett förslag som har hjälpt för flera: We recomend these players to delete cookies, temporary internet files and the history of your web browser. If you are using Microsoft Internet Explorer you can do this from the "Tools -> Internet Options" menu of your web browser. OM det ändå inte blir bättre så skicka mig ett PM. Det är ju katastrof om ni inte kan se cashieren. Mvh Johan Citera
Måns Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Har testat Johans tips, hjälper dock inte. Funkar perfekt i Opera för mig, så det är ingen panik för min del. Citera
robster80 Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Funkar bra i Firefox för mig. Dock ej i explorer. Citera
Makk Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Hade samma problem, fast bara i Firefox. Men det hjälpte att tömma temp filer och kakor. Citera
HeyJohan Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Ett annat tips är att om ni har varit inne på en annan B2B-sida och har ett annat språk där så syns inte bokstäverna i cashiern på Heypoker. Mvh Johan Citera
Andrz_W Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 jag kan inte logga in på cashiern... har inte fungerat på 2 dar nu. när jag försöker logga in får jag upp ett meddelande som säger...An error occured. försökt med både firefox och IE...samma resultat. dock inga problem att komma in på heypoker.com i övrigt. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.