gdaily Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Spring Break Cruise - Landkrabbornas lurkartråd För att ni som inte hann/kunde följa med skall kunna hänga med ändå, så tänkte "vår hytt" att blogga från kryssningen. Ingen fullfjädrad liverapportering utlovas, vi kan nog vara för fulla/trötta för detta, men väl en bildblogg... Vi som åker är: Freeman, Örebro. Morgan har ju i pricncip en egen tråd på forumet med pinsamheter, så jag misstänker att ingen kommer att lämnas oberörd av denna resa. Menonomen, Norrköping. Torgny är klubbvärd i Norrköping, och är den som pillar till alla banners här på forumet så att de inte blinkar så fördjävligt. Både Morgan och Torgny är med i Svepofs styrelse AG, Skara. Andreas är nog forumest mesta lurkare, han har inte skrivit många inlägg men läst nästan alla... En cool snubbe som jobbar som dörrvakt och har vara att ta hand om höggradigt berusade personer (jag, freeman och menonomen). gdaily, Stockholm. Forumtomte, behöver väl ingen vidare presentation Citera
baller Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Schysst att ni har en egen dörrvakt till er hytt Citera
freeman Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Schysst att ni har en egen dörrvakt till er hytt Bör noteras att jag har jobbat som bartender i 7år. en dörrvakt. en bartender och 2 alkisar i samma hytt Citera
Katt3n Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Schysst att ni har en egen dörrvakt till er hytt Bör noteras att jag har jobbat som bartender i 7år. en dörrvakt. en bartender och 2 alkisar i samma hytt Är det meningen att dörrvakten skall hålla folk ute, eller er inne? Citera