Uppenberg Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Vilken sak ska jag köpa? Vilken har jag mest nytta av? Citera
kfluffie Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Vilken sak ska jag köpa?Vilken har jag mest nytta av? 1. PokerOffice 2. PokerOffice Har båda programmen och pröva nyligen Hold'Em Genius och då fick man det gratis om man spelade på någon av vissa utvalda sidor. Man kan inte jämföra programmen rakt av. Hold'Em Genius är som Texas Calculatem, lite basic, och PO har många fler funktioner och loggar dina motspelares spel. PO är mer komplicerat men när du väl har lärt dig det så kommer du dra mycket mer av det än Hold'Em Genius. Sätt in lite pengar på Noble Poker via pokeroffice.com så får du det gratis efter 250 eller 350 rakade händer. Citera
Gahlster Postad 28 Februari , 2006 Rapport Postad 28 Februari , 2006 Sätt in lite pengar på Noble Poker via pokeroffice.com så får du det gratis efter 250 eller 350 rakade händer. 200 rejkade händer är det. Inte att beblanda med NC's dock. Citera
Recommended Posts