devalanteriel Postad 12 April , 2006 Rapport Postad 12 April , 2006 Admin, webbknäckare, forum- och recensionsansvarig och allt-i-allo (ungefär) på spelforum.nu. Recensionsansvarig och allt-i-allo på dvdforum.nu. Moderator och "försök få QoS att stava rätt någon gång"-ansvarig (det går inte något vidare) på pokerforum.nu. Samt spontana besök på filmtipset.ses forum. Citera
Teichmann Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Kan väl slänga in lite halvreklam för mitt forum då fler medlemmar är trevligt. http://sportalare.se Ett sportforum framförallt. Är dock inget stort ställe, utan ett lite mer personligt plejs med endast 140 medlammar just nu. Flashback läser jag annars mycket på. Citera
hansolo Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 förutom pf.nu: flashback forum.exet.nu tt-forum.net (transport tycoon forum) gitarrforum.com Citera
Hjort Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Jag är även med i anal-retentiva-petimetrar.nu. Citera
Recommended Posts