Dannebragen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Vem tusan är Dödarn som skriver dagbok i Poker Magazine, och var spelar han?? Citera
Albert Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Robert V Lux. Fel tråd att posta i. Prova Ramzis tråd om olika pokernick. Citera
Jimbolito Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Borde byta alias till klonkarn... Citera
variance_beta Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Hans kolumner i Poker Magazine är i mitt tycke bland det mest intressanta i tidningen. Dock börjar man kanske mer intressera sig för hans liv än hans spel, allteftersom man lär känna herr Lux allt bättre. Vad händer med Lux kolumn om killen gular inom kort? Citera
Albert Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Vad händer med Lux kolumn om killen gular inom kort? Det finns ju många spännande scenarion så som att antingen ersätts hans spalter utav en annan spelare eller så försvinner den. Citera
putte78 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 jo dödarn har blivit det mest intressanta i PM nuförtiden. Duktig författare eller sämre och sämre nummer avgör själva. Själv tycker jag nog det är lite åt båda hållen, har tyckt hans spalter har varit väldigt underhållande sedan NR 1 av Pm. Citera
Reaper Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Vad händer med Lux kolumn om killen gular inom kort? Det finns ju många spännande scenarion så som att antingen ersätts hans spalter utav en annan spelare eller så försvinner den. Om man läser siffrorna han backar vissa dagar så tror jag han har en MKT tilltagen rulle för de nivåer han spelar på. Så jag tror att han antagligen får "svårt" att gula, sen om man hittar han på lite lägre bord en juh en annan 5a. Tycker iaf att hans kolum är mkt intressant Citera
Dostojevski Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 jo dödarn har blivit det mest intressanta i PM nuförtiden. Duktig författare eller sämre och sämre nummer avgör själva. Själv tycker jag nog det är lite åt båda hållen, har tyckt hans spalter har varit väldigt underhållande sedan NR 1 av Pm. Kan bara instämma i att Dödarns artilklar är de enda guldkornen i PM. Resten av tidningen är dock rätt kass. Citera
omduvoresomjag Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Eftersom det framgick att han tydligen läser lite på denna sida i senaste numret så kan uppmuntran alltid vara bra att höra. Mycket bra dagbok, välskrivet och intressant. Även jag anser att det är en av de mest intressanta delarna i Poker Magazine. Om det är ett bra eller dåligt betyg för tidningen låter jag vara osagt. Citera
variance_beta Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Albert: Det vore nästan ännu mer intressant om han faktiskt gulade och fick fortsatt förtroende ändå. Tänk dig själv: Vi får följa hans desperata jakt på cash, han börjar deala, pantsätta TV:n, börjar grinda på Partypokers NL25$ bord o.s.v.. Det enda som är mer intressant än att läsa om ett lyckat pokerproffs är väl egentligen att läsa om ett pokerproffs som ballat ur totalt. Citera
BjornL1491910513 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Dödarn är det jag brukar läsa absolut först av allt. GRYMT Citera
Albert Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Tycker dock hans språk är för jävligt krystat. Kommer ihåg lite snabbt att han skrev något om när hans syster tog en massa tid på sig i en klädaffär och Robert gjorde ett statement som han ville ge sken av att kommit på efter att ha legat med tusen kvinnor och slagits med Ernest Hemmingway. Sedan så har jag för mig att han skrev någon kommentar om när han och hans far hade varit och provkört bilar som jag skrattade åt. Och som om hans icke lapidariska språkvård vore nog så verkar han ha Ola Salo som stilikon. Får bara lust att slå honom på käften. Citera
Moleskin Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Han skriver även en del på SvenskaFans. http://www.svenskafans.com/poker/ Citera
snauen Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Får bara lust att slå honom på käften. tror du väcker samma känslor hos en hel del Citera
badtorsker Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Kan bara instämma med att det är det klart mest läsvärda i PM,bara hans spalter är värda 50 spänn i månaden Citera
Dannebragen Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jo jag köpte senaste numret av PM igår, och läste igenom dödarns dagbok det första jag gjorde, tycker det är intressant läsning! Citera
Mujaffa Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Han skrev i nåt nummer om hur fascinerad han blev över hur livet ibland kunde komma med överraskningar, som att hans flickvän hade lagat en god grönsakssoppa. Mycket intressant läsning. Citera
hansolo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Mujaffa: hahaha va du ironisk eller? en grönsakssoppa låter ju inte som att man får en hjärtattack precis, men nån skulle överraska me grönsakssoppa skulle ja givetvis bli glad. tycker absolut att han håller hög klass både som pokerspelare och som "spalt författare". Mycket underhållande läsning. Skulle inte tveka en sekund att få vara han för en dag (eller två) Citera
cAshville Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Måste lägga in denna lustiga(?) meningen om Robert aka DODARNs Civilstånd: "Tillfällig sambo under Florens-tiden." Med betoning på TILLFÄLLIG, tolkar jag detta fel? Citera
Mr.Tony Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Säg vafan ni vill, men ja tycker det är klart det bästa i HELA tidningen, riktigt rolig läsning! den dagen ni slutar me dödarn kmr ja ej köpa PM något mera! Citera
DiegoForlan Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Mer Dödarn åt svenska folket ! Citera
Bojen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 http://www.pokernews.com/news/2006/2/italy-ban-internet-poker.htm Hm, Italien förbjuder nätpoker. Hur ska Dodaren klara sig nu? Citera
Bojen Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 ?? Vad är det du inte förstår? "Dödarn" bor numera i Florens, Italien...om det var det du inte förstod. Citera
Recommended Posts