poker_skolan Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Hej mitt namn är Fredrik Johnsson och jag är en liten spammupp. Jag lirar mycket på 24Hpoker. Men eftersom jag är yrkesspelare så vill jag även lära andra att spela poker , därför har jag startat en pokerskola. Hemsidan till pokerskolan är *** , Där kan ni även hitta vårt eget forum där ni får sign up codes till olika pokersidor. Jag kommer att finnas mycket på msn och mail. Jag kommer hjälpa er att bli bättre spelare på Texas Holdem No limit. MVH Fredrik Johnsson *** Citera
jackbalsam Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag tror du kan bli polisanmäld för sänt här. Citera
Narkissoz Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Så, det hela går i princip ut på att betala dig en hittills okänd summa pengar för att du ska analysera 50 spelade händer i veckan? Och detta utan någon som helst bakgrundsinformation om vem du är, mer än namn och att du "dragit in en del pengar på poker". Låter ju som en kalasdeal. Citera
poker_skolan Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Det går ut på att ni signar upp på någon av siterna som jag skrivit på forumet. Sen så skickar ni mig 50 händer i veckan som jag analyserar , Även rake back kommer att komma upp inom snar framtid. Citera
tnek Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 om du nu är yrkesspelare borde du väl ha haft råd att köpa en domän? Citera
poker_skolan Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Även det kommer inom en snar framtid. Handlar inte om att ha råd eller inte Citera
cAshville Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Fantastiskt bra..... Det hela verkar vara ett stort skämt? Fulaste hemsidan jag sett. hotmail som maildomän, verkar inte så seriöst. Du har inte råkat gula eller så? Citera
Saint_Bjorn Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 har en känsla av att när jag vaknar efter min kommande 3-timmars sömn så kommer den här tråden vara väldigt utsopad i cyberspace. Citera
Benganiolo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Forumet ser precis ut som mitt hem för fan! Dvs pokerforum.nu Citera
Benganiolo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Jag tror du kan bli polisanmäld för sänt här. Det räckte inte utan du var tvungen att tillägga "Fisk" Citera
Narkissoz Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Vill du vara en ängel och stilla min nyfikenhet? Vad kommer det hela kosta? Citera
poker_skolan Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Först börjar ni med att signa upp. Sen skickar ni in 50 händer. Det hela är inte bestämmt men det kommer kosta ungefär 10€,10$ varje gång ni skickar in 50 händer har, Ni får gärna adda mig eller skicka ett mail på poker_skolan@hotmail.com Citera
Benganiolo Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Isåfall får det bli 10$. För jag röstade NEJ i valet om att euron skulle införas i Sverige. Citera
Djens Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Eller hur, folk får bra analyser härifrån gratis. Försök inte , jag hoppas nån moderator låser den här snabbt. Citera
Staahla Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Sidan fungerar inte ens för mig. Citera
Caines Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Först börjar ni med att signa upp. Sen skickar ni in 50 händer. Det hela är inte bestämmt men det kommer kosta ungefär 10€,10$ varje gång ni skickar in 50 händer Så först får du betalt av de lättlurade genom att låta dom signa upp genom dina länkar sedan tar du betalt för att kolla deras händer Folk får sina händer analyserade gratos och bättre här på forumet Citera
Narkissoz Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Eller hur, folk får bra analyser härifrån gratis. Försök inte , jag hoppas nån moderator låser den här snabbt. Exakt, handanalysdelen på det här forumet är underbar. Jag har lärt mig en jävla massa bara genom att läsa där frekvent. Citera
FiSherman63 Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Helt underbart! *ont i magen av skrattkramper* Seriöst, om det mot all förmodan finns någon som ens funderar på att ta del av den här "tjänsten" så får personen i fråga skylla sig själv. Eller är detta kanske bara menat som ett skämt? Edit: Där missade ni nåt riktigt roligt. Citera
BirchO Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Fan va alla e negativa. En kille med en Okej ideè och ni toalt sågar honom. Visa lite respekt! Citera
crillux Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Fan va alla e negativa. En kille med en Okej ideè och ni toalt sågar honom. Visa lite respekt! Va?! Är du riktig eller? Snubben vill tjäna affe-pengar, och få oss att betala för något vi kan få gratis, och bättre, här på pf.nu. Ser hans hemsida seriös ut? Är hans presentation av sig själv särskilt ingående? Är helhetsintrycket bra? Svar nej, nej och nej. Så summa summarum är det nog inte så konstigt att han blev sågad. Citera
Goatse Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Skit ockå jag missade detta. Tycker såna här sidor är så roliga, kan någon som minns adressen pma mig? Citera
Recommended Posts