QoS Postad 27 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 27 Februari , 2006 Att sätta gdaily i en låda med en liten fin röd boll i munnen var enda sättet att få honom att stå ut med min pokervisdom under hela podcasten. Still wating for Zed... - QoS Citera
allt Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Gött, gött, nu funkar allt som det skall Ser fram emot era kommade podcasts, nu fick videofunktionen i ipoden ett annat syfte än alla dessa simpsons avsnitt! Citera
cheunce Postad 27 Februari , 2006 Rapport Postad 27 Februari , 2006 Även freaks har känslor... Citera
Nusseman Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Ja, troligen gör vi en inspelning av nästa veckas forumturnering (finalbordet) Citera
devalanteriel Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Och sen: POKERFORUM.nu First Podcast - The Remake: Chunky Limited Edition (med extra specialeffekter och ännu svårare att höra vad Ola säger!) Citera
Gurkansvenne123 Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Vilken skön stockholms dialekt gdaily. Solna kis eller? Citera
Roy Ahl Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Ja, troligen gör vi en inspelning av nästa veckas forumturnering (finalbordet) Studera lite mikrofonteknik först, va. Gummiupphängning, riktningskarakteristika, equalizing o.s.v. Citera
gdaily Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Vilken skön stockholms dialekt gdaily. Solna kis eller? Vinslöv, mitt emellan Kristianstad och Hässleholm, i Skåne... Citera
Skadast Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Ja, troligen gör vi en inspelning av nästa veckas forumturnering (finalbordet) Studera lite mikrofonteknik först, va. Gummiupphängning, riktningskarakteristika, equalizing o.s.v. Jepp... väldigt viktigt ifall något stort TV-bolag vill sända detta i framtiden Citera
Juggler Postad 19 Mars , 2006 Rapport Postad 19 Mars , 2006 Vilken skön stockholms dialekt gdaily. Solna kis eller? Vinslöv, mitt emellan Kristianstad och Hässleholm, i Skåne... Alla vet väl var Vinslöv ligger? Jag menar, kultdokumentären "Plötsligt i Vinslöv" kan man ju inte ha missat... Citera
QoS Postad 31 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2006 Skanke, patience my friend... vet att du vill ha den som en chick-magnet! Vi tänkte försöka spela i den seanre idag, funkar allt som det ska så är den klippt, färdigkodad och upptankad under helgen. - QoS Citera
Myssion Postad 31 Mars , 2006 Rapport Postad 31 Mars , 2006 Vilken skön stockholms dialekt gdaily. Solna kis eller? Vinslöv, mitt emellan Kristianstad och Hässleholm, i Skåne... Näääää... världen är allt bra liten...!?!?!? Citera
Skanke Postad 2 April , 2006 Rapport Postad 2 April , 2006 Skanke, patience my friend... vet att du vill ha den som en chick-magnet! Vi tänkte försöka spela i den seanre idag, funkar allt som det ska så är den klippt, färdigkodad och upptankad under helgen. - QoS Strular det fortfarande..... Citera
QoS Postad 2 April , 2006 Författare Rapport Postad 2 April , 2006 Har inte hunnit pilla så mycket med det, men mina små pill har inte hjälpt. - QoS Citera
Recommended Posts