hf89fc Postad 22 December , 2006 Rapport Share Postad 22 December , 2006 kan man titta på borden utan att vara inloggad/ha konto på prima? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mira Postad 8 Maj , 2007 Rapport Share Postad 8 Maj , 2007 Är det någon som kan förklara hur man kan flytta players note från en primasite till en annan. (Det står säkert i den här tråden men orkar inte kolla igenom hela tråden) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobbelobbe Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Är det någon som kan förklara hur man kan flytta players note från en primasite till en annan. (Det står säkert i den här tråden men orkar inte kolla igenom hela tråden) Sök rätt på filen PrimaPokerNetwork.dat i installationsmappen för det gamla pokerrummet och kopiera över den till det nya pokerrumsmappen. Funkade förrut iaf, fast jag har inte bytt primarum på över ett halvår så dom kanske har gjort om... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 9 Maj , 2007 Rapport Share Postad 9 Maj , 2007 Sök rätt på filen PrimaPokerNetwork.dat i installationsmappen för det gamla pokerrummet och kopiera över den till det nya pokerrumsmappen. Funkade förrut iaf, fast jag har inte bytt primarum på över ett halvår så dom kanske har gjort om... något smidigt sätt att slå ihop notes? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobo88 Postad 16 Maj , 2007 Rapport Share Postad 16 Maj , 2007 Fyfan vad branta blindsen är på prima. Är verkligen 10händer per nivå den slöaste typen? blindsen är ju alltid 1280 när HUen börjar. Rätt trist faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snaso Postad 11 Oktober , 2007 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2007 Har problem med mitt konto på Unibet, någon som vet hur man rensar primafiler som inte försvinner när man tar bort programvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Är det bara jag som BRYTER IHOP på Primas mjukvara?! Den krashar ungeför 3-6ggr/dag när jag spelar. Nu kan jag inte ens logga in efter en krash. Någon mer som har detta problem med Prima? Finns det någon site-rep för dom här? Börjar ju för fasen bli ohållbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cG_ Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Är det bara jag som BRYTER IHOP på Primas mjukvara?!Den krashar ungeför 3-6ggr/dag när jag spelar. Nu kan jag inte ens logga in efter en krash. Någon mer som har detta problem med Prima? Finns det någon site-rep för dom här? Börjar ju för fasen bli ohållbart! vilken site lirar du på? tror snarare att det är den som har problem och inte prima. Jag lirar mkt på prima och har aldrig några som helst problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_the_Rose Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Kommer inte heller in nu. Helt sjukt att dom fortfarande har dessa problem, hur många år har dom haft på sig för att åtgärda problemen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Har inte haft några problem på hela dan. Spelar på Tellpokerskinnet. Byt klient. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Jag har alltid MASSOR av problem med Microgamings programvara (kör främst Pokerhost)... och särskilt sedan jag bytte till Vista (köpte ny dator). OJ VAD STRULIGT DET ÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wortex557 Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Jag har alltid MASSOR av problem med Microgamings programvara (kör främst Pokerhost)... och särskilt sedan jag bytte till Vista (köpte ny dator). OJ VAD STRULIGT DET ÄR!!! Har flera kompisar som har problem med vista kombinerat med prima. Jag hade dock mer strul på nordicbet än purple lounge t ex,så kan va skin:en som jävlas olika mycket oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Madz Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Funderar på att börja lirar på Prima någon som har provat PokerTime ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
conny Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Prima funkar skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Octocrab Postad 22 Januari , 2008 Rapport Share Postad 22 Januari , 2008 Har flera kompisar som har problem med vista kombinerat med prima. Jag hade dock mer strul på nordicbet än purple lounge t ex,så kan va skin:en som jävlas olika mycket oxå En sak jag fick lära mig av PH support var att alltid köra Microgaming i XP SP2 compatability mode (och som administratör förstås), det har underlättat lite, men jag har minst en spontankrasch varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Fråga: Någon som satt in med Visa-kort? Avgifter, eller annat man bör tänka på? Hur lång tid tar det innan pengarna är på kontot? Sidan är Pokershare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornufknu Postad 23 Januari , 2008 Rapport Share Postad 23 Januari , 2008 Har inte haft några problem på hela dan. Spelar på Tellpokerskinnet. Byt klient. Händer både på Purple och Poker Host. Verkar vara klientoberoende för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts