Papa Kubo Postad 11 September , 2005 Rapport Share Postad 11 September , 2005 Förresten kan någon förklara Family Guy för mig, jag tycker mest den är jobbig att uthärda. Jag förstår liksom var det är meningen att det skall vara roligt, men skrattnerven klickar... Är det en "aquired taste" eller gillade ni den med en gång? För mig tog det två-tre avsnitt att "komma in i det". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MegaMatte Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Jag vill rösta på red dwarf. Håller med.. I mitt tycke världens bästa sit com... Tätt följd av Black Adder, Seinfeld, Thin Blue Line och några till... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Jag kan inte vara den enda här som undrar detta, då dessa program sänds primetime för oss pokerspelare... Var är Magnum P.I. och Miami Vice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plox Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Seinfeld slår allt - kan till och med vara så att jag väljer att dra ett avsnitt eller två istället för att ta ta ett par timmar framför pokern, då har det gått långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Barry_Lyndon Postad 12 September , 2005 Rapport Share Postad 12 September , 2005 Jag kan inte vara den enda här som undrar detta, då dessa program sänds primetime för oss pokerspelare... Var är Magnum P.I. och Miami Vice? Båda är ju riktiga monster, kollar nästan alltid på Magnum när jag är hemma på rätt tid. Vad tror ni om att starta en nomineringstråd och sen en ny poll? Det är ju ganska många serier som säkert skulle få många röster som inte är med. Exempel på struktur; minst 3 nomineringar för att få vara med i pollen, nomineringstråden öppen i 2 veckor? (finns det någon gräns för alternativantal i pollarna?) /Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 13 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 13 September , 2005 Aporpå toppen serier så toppar Sjunde Himmeln botten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chris_ Postad 13 September , 2005 Rapport Share Postad 13 September , 2005 Oz utan tvekan, viss konkurrens av simpsons och CSI.. Saknar dock "Våra västa år " (nej, jag syftar fan inte på såpan "våra bästa år", folk har en viss tendens till å blanda ihop dem), "soap" - den där gammla komediserien från 1800 kallt och sist men inte minst dawsons creek i listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts