Gå till innehåll

Bästa TV-serien?


Albert

Bästa TV-serien?  

387 medlemmar har röstat

  1. 1. Bästa TV-serien?



Recommended Posts

  • Svars 181
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Från listan måste jag välja Seinfield... men Kungen är ändå GRISSOM i CSI!!

Har du sett Manhunter?

 

Nej, jag var inte född då (-74), tror att den blev avbruten efter första säsongen??

Jag tänkte på filmen från början av åttiotalet, den som spelades in på nytt häromåret under namnet Röd Drake.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaaa, tänkte mest på att den gode William har huvudrollen. Att skåda honom i krulligt hår och skägg... mmmm.

 

Ja, men visst! Har inte ens tänkt på det! Ja, då var han ung... riktigt söt faktiskt... fast det e han ju fortfarande!! ;)

 

"It's just you and me now, sport..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon bara lite snabbt förklara vad Melrose Place är för serie?? Någon spinoff eller? Såg ju både Kelly och Steve de få sekunderna jag såg igår..

 

Varför har alla glömt Spin City, kanske inte bästa serien men värd att nämna..

 

Bästa

Simpsons

Family Guy

Seinfeld

Spin City

Scrubs, och då speciellt vaktmästaren..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan någon bara lite snabbt förklara vad Melrose Place är för serie?? Någon spinoff eller? Såg ju både Kelly och Steve de få sekunderna jag såg igår..

 

Inte riktigt en spinoff, dock är bägge serierna producerade av Aaron Spelling (och han är inte dum, därför lät han både Kelly, Dylan och Steve figurera som biroller i början av serien för att rida på Beverly Hills-vågen). Melrose skulle jag beskriva som Beverly Hills för folk i mellan-tonåren (medan Beverly Hills är för folk i yngre tonåren).

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Melrose skulle jag beskriva som Beverly Hills för folk i mellan-tonåren (medan Beverly Hills är för folk i yngre tonåren).

 

//Hickmott

 

Då är du nog inte riktigt up to date. Senast jag såg på Melrose Place var igår och de är inte i övre tonåren. De verkar vara i 25-33 års åldern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Är det nån som vet om Sopranos är en satir, komedi eller dramaserie?

Jag har sett ganska många avsnitt och har inte lyckats komma fram till nåt svar än.

 

Sopranos är förstås en dramaserie. Hur får du det till att bli en komediserie? (Har sett säsong 1-3 två gånger, 4-5 en gång.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sopranos är förstås en dramaserie. Hur får du det till att bli en komediserie?

Spelar det någon roll vilken stämpel man kan sätta på serien? Bra grejer är bra grejer, liksom. (Även om jag inte vet om just Sopranos är bra eftersom jag knappt sett ett enda avsnitt).

 

Någon som har börjat följa "Lost"? Känns lite småintressant än så länge!

Jag tittar. Det är bra. Blev faktiskt ganska skraj i senaste avsnittet då de lyssnade på den där franska radiosändningen. För övrigt är det alltid trevligt att hitta gamla Oz-skådisar i andra roller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sopranos är förstås en dramaserie. Hur får du det till att bli en komediserie?

Spelar det någon roll vilken stämpel man kan sätta på serien? Bra grejer är bra grejer, liksom. (Även om jag inte vet om just Sopranos är bra eftersom jag knappt sett ett enda avsnitt).

 

Ja, fast nu frågade han väl? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara glad att ingen har nämnt Sunset Beach. Har det hänt något i handlingen där dom senaste 250 programmen?(inte för att jag ser dom, men dom gångerna TV-kontrollen valt det programmet har allt verkat vara samma sörja. ungefär med en 250 programms intervall)

 

Grymmast är:

South Park (om man vill ha sjuk humor, såg filmen i lör. fan va skön den är)

Seinfeldt

Simpsons (om man vill ha lite av allt)

 

m´kay

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...