garpen Postad 8 Juni , 2006 Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Har suttit med laptopen i knät i 5h, tror min spermieproduktion har blivit allvarligt skadad. Ikväll ska jag klonka 25k på B2B, så länge jag slipper få upp KK så ska det gå vägen. Grymt imponerad av ditt spel på 5/10-borden! Riktigt stabilt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 8 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Juni , 2006 Har suttit med laptopen i knät i 5h, tror min spermieproduktion har blivit allvarligt skadad. Ikväll ska jag klonka 25k på B2B, så länge jag slipper få upp KK så ska det gå vägen. Grymt imponerad av ditt spel på 5/10-borden! Riktigt stabilt. Tack tack Stabilt spel kommer behövas, kollade mina fonder idag. Kommer leva på bröd och vatten när jag blir pensionär, tur att jag han sälja hela aktieportföljen tidigare i år iaf Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 9 Juni , 2006 Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 magfre: ATTENTION allesinnes is a BOT ! ! ! ! !magfre: ATTENTION allesinnes is a BOT ! ! ! ! ! magfre: ATTENTION allesinnes is a BOT ! ! ! ! ! Är det sant?! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 9 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Juni , 2006 beep beep beeeeeeeep Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Såg att du bubblade 20K Guaranteed på B2B nu också. Du känner inte av flytet i turneringarna va? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 11 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 11 Juni , 2006 Rapport Share Postad 11 Juni , 2006 Idiotjäveln går allin på K73 med 79 mot mina AA efter att jag höjt pre och betat på floppen. Klart ni vet vad som händer. Vågar inte ens fråga hur ditt MTT förhåller sig till ditt CG-spel. Men du klonkar WSOP, det måste bara bli så. Lirar du några sit-n-go's eller liknande? Vilken nivå/sajt isf? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 14 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 14 Juni , 2006 Rapport Share Postad 14 Juni , 2006 Har du bytt nick så att vi inte får se allesinnes igen? Inget HU-spel för dig? Kanske inte passar din spelstil? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Hehe. Gott. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 15 Juni , 2006 Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 Sitter och kollar på flygbiljetter hem från WSOP, polish airlines flyger för halva priset gentemot alla andra. Vågar man åka med dem? Skulle inte Heypoker fixa flyget? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 15 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rosa Postad 16 Juni , 2006 Rapport Share Postad 16 Juni , 2006 Kul att du vinner. Din vår verkar ha varit jäkligt bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 22 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
icahero Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Någon som vill bli stejkad på 1/2 (b2b) under augusti månad? Nu lär det bli fart här skulle jag tro ..... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Någon som vill bli stejkad på 1/2 (b2b) under augusti månad? hehe why not Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Någon som vill bli stejkad på 1/2 (b2b) under augusti månad? Nu lär det bli fart här skulle jag tro ..... Mjo, men jag skulle inte säga nej. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Någon som vill bli stejkad på 1/2 (b2b) under augusti månad? Varför vill du stejka nån okänd här? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OzzzaJa Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 isf så är jag på Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 22 Juni , 2006 Rapport Share Postad 22 Juni , 2006 Någon som vill bli stejkad på 1/2 (b2b) under augusti månad? Klart man inte bangar, är detta ett fylleinlägg månne? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts