Don Vito Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Synd där fast grattis till andra platsen. Du e väll rätt nödj med 6585 euro?
Pokertomte Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Grattis som fan ändå! Välförtjänta prispengar
Hajzy Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Tittade när det var finalbord.. Synd att du inte klonkade 1:a platsen. Men grattis till andra platsen iaf
Don Vito Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Haha ja det e ju tur de. Stark av daj och jobba dig upp igen.
questan Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 plats i Irish Open 2006 som du satsar på??
Reaper Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 ang AK handen. Jobbigt sätt den utspelas på. Mkt dåligt info om handen preflop, miniraise kan juh fi syna med vad som helst? Då du checkar flopp och han betar, är det inte meningen att göra cr där? check-syn känns helt fel, hellre CB direkt? Kan dock ha mkt med reads att göra om du sett han göra någe speciellt med liknande flopp/kort på hand. När fi synar ditt rätt så stora raise på turn känns det som han kan ha hittat 99 (han borde väl slå om med sämre hand för att få info?)? AA/KK/AK känns juh iaf helt uteslutet? eller vilken HD sätter du fi på? River är jobbig! tycker read/känsla får avgöra här. Hade dock inte checkat tror jag, ger fi bra chans för bluff. Typ mina tankar. Gjorde du en gråtsyn på river? eller snygg fold?
Reaper Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Låter som du visste var du hade honom, dock varför inte försöka få in lite deg till på river? Själv hade jag dock inte vågat raisat, men är han som du säger så är väl "risken" större för Ax än 99. Snyggt spelat, och nice pott framför allt!
slampen Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ofta i sånna där situationer sitter fi´s med lägre 2-par.
erik87 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Ofta i sånna där situationer sitter fi´s med lägre 2-par. Om det inte är mot mig, då har dem set
azN- Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Upp som en sol och ned som en pannkaka. Lyckades bluffa bort halva stacken. Nåja ligger på average med 47 kvar. oooch upp igen, fint spelat där
Recommended Posts