tordi Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 RIktigt skön dagbok har de varit och hoppas du fortsätter skriva! Ett stort grattis, imponerande! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Lycka till i vegas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RödGrönBlå Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Grymt bra jobb. En av de bättre dagböckerna då man verkligen fått följda din utveckling med. Now, go and win that stupid WSOP competition for */J"/!??!=!!! sake! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Till HeyJohan: Härmed beställes ett WSOP-paket a 120k VIP. mvh Mikael "allesinnes" Lindbäck slut sedan igar bettre lycka nesta ar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 22 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Casper Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Stort grattis! Lycka till i vegas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Well played Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cassano Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Starkt jobbat! Lycka till i Vegas nu! Fortsätt gärna med dagboken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 22 Maj , 2006 Rapport Share Postad 22 Maj , 2006 Måste vara riktigt skönt att vara klar, själv har man ett par tusen kvar men är snart där jag också =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Dags att damma av den gamla dagboken, SM stundar runt hörnet! Tar tåget till huvudstaden imorgon och inkvarterar mig på Rico Sthm. Aldrig bott där innan men det blir nog bra. Spelar första heatet på lördagen, ska bli kul att klonka ut djens Då bor vi på samma hotell! Lycka till på Lördag, jag lirar på söndag så du slipper mina utdragningar =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Allesinnes lirade du 5/10 igår på B2B? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Är du arg på mig nu? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 1 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Klonk me not =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Eh, kommer kanske bli dödad för den här kommentaren. Men vad har du för EV på de $10 000 (?) det kostar att köpa in sig i tävlingen? Som bäst $5000 eller? Är inte det att kasta bort $5000 eller har du haft någon väldigt bra anledning att spela på den siten i alla fall? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Jag e fan en mästare på att köpa ut näre gäller i stora tours, be warned! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Eh, skulle ha kommenterar bort min kommentar men du citerade mig tyvärr. Tänkte fel. God natt. lol Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Är du arg på mig nu? Jag kokar av ilska, vad har du gjort? QQ mot QK, sen hit´n´run. ring any bells? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 2 Juni , 2006 Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 QQ mot QK, sen hit´n´run. ring any bells? Spelar mycket, du får vara tydligare än så Jag tog ett inköp på 2/4 med QQ mot QK, efter lite misslyckat bluffande från dig och lite halvtomtigt spel från mig. Sen skulle jag på träning och hoppade av bordet. Då hoppade en viss allesinnes på mig om att jag var en hit'n'runnare... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mickol Postad 2 Juni , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Juni , 2006 - Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts