Nusseman Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 EPT-uppvärmning med signerade T-shirts den 7 mars! Tisdag 7:e mars kl. 20.00 spelar vi en uppvärmningsturnering inför den stora EPT-satelliten 12:e mars. Buyin $10+1 Turneringen spelas hos PokerStars och heter Pokerforum.nu EPT warm up. Turneringsid: 20227772 Lösenordet till turneringen är ept009 Förutom pengaprisen ligger det tre stycken PokerStars T-shirts signerade av 2004 års WSOP-vinnare Greg Raymer i potten. Övriga finalbordsspelare vinner en PokerStars Pikétröja. Har du inget konto hos pokerstars kan du skaffa ett via denna banner: Citera
gdaily Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Och en Pokerstarsnallebjörn som Bounty på QoS Citera
baller Postad 6 Mars , 2006 Rapport Postad 6 Mars , 2006 Yay, äntligen dags för lite hederlig revansch... Citera
therussian Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Är pokerstarsturneringarna med i rankingen? Citera
Nusseman Postad 7 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2006 Alla turneringar som spelas i forumets regi hamnar i rankingen. Citera
Birdflyer Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Måste spelas :] Nallen drar för mycket för att kunna motstå Citera
Cyntax Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Buyin? $11 Samma låga inköp på dagens turnering och den 12'e?Troligtvis är jag med... Nallen ska min dotter på 4 månader få! Citera
Orangutango Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 bara 18 spelare registrerade 1½ timme före start, hoppas verkligen det blir fler. Iof har man ju 50% chans att vinna en pike tröja som det ser ut nu eftersom man får en sådan om man når finalbordet Citera
Orangutango Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 är det ok om jag gör ett nytt inlägg för varje ny spelare som anmäler sig ? Nu är vi 19 Citera
ATIX Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Buyin? $11 Samma låga inköp på dagens turnering och den 12'e?Troligtvis är jag med... Nallen ska min dotter på 4 månader få! Ursäkta mig men jag är inte din dotter! Citera
Orangutango Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 !!!! Live update !!!! Snart 21 anmälda, det tar sig ! Citera
Cyntax Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 är det ok om jag gör ett nytt inlägg för varje ny spelare som anmäler sig ? Nu är vi 19 Jag e med...21 nu! Buyin? $11 Samma låga inköp på dagens turnering och den 12'e?Troligtvis är jag med... Nallen ska min dotter på 4 månader få! Ursäkta mig men jag är inte din dotter! *LOL* Är du min förlorade son då? (Svammeltråden AB?) Citera
GiLLo Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Jag hänger på. Behöver lite nya kläder Citera
gdaily Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Är rankingen nollställd för året? Det är ju batra Mars, du kan väl inte begära att QoS ska hunnit göra detta alla redan mellan allt ätande av middagar hemma hos mamam på söndagarna... Citera
Birdflyer Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Som pokerspelare behöver man aldrig köpa nya kläder, man bara clearar lite bonusar samt deltar i forumtävlingar Lycka till, synes på borden! Citera
DaPine87 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Är rankingen nollställd för året? Det är ju batra Mars, du kan väl inte begära att QoS ska hunnit göra detta alla redan mellan allt ätande av middagar hemma hos mamam på söndagarna... N de är ju sant Får man rankingpoäng även om man inte är reggad via pokerforum? Citera
ATIX Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 är det ok om jag gör ett nytt inlägg för varje ny spelare som anmäler sig ? Nu är vi 19 Jag e med...21 nu! Buyin? $11 Samma låga inköp på dagens turnering och den 12'e?Troligtvis är jag med... Nallen ska min dotter på 4 månader få! Ursäkta mig men jag är inte din dotter! *LOL* Är du min förlorade son då? (Svammeltråden AB?) Förvisso är jag en son, men jag hade tänkt att ha en Starsnalle som maskot i framtiden. Men jag kanske säljer den, funderar nämligen på att köpa ett übergrafikkort Citera
Skalman5 Postad 7 Mars , 2006 Rapport Postad 7 Mars , 2006 Jag ställer upp och donerar 10$!! Grattis till er alla! Citera
Recommended Posts