Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är helt lost i den här klienten och hittar enbart Kontakta oss menyn med mejl adresser m.m.

Får hoppas att de har och göra med att det är söndag och att det är löst till imorgon annars får jag testa och ringa igen.

Postad
Är helt lost i den här klienten och hittar enbart Kontakta oss menyn med mejl adresser m.m.

Får hoppas att de har och göra med att det är söndag och att det är löst till imorgon annars får jag testa och ringa igen.

oj, sorry. läste fel, trodde det var betfred bonusen du hade gjort. bet365 mailade jag om, och fick den efter ett tag.

Postad

eftersom du spelar så låg nivå så bör du välja lätta, crazy poker var hyggligt enkel att klara trots att det var på 0,25, partys är oxå relativt lätt..ska du göra betfreds så sätt inte in fullt utan ta en hanterbar summa...jag och många med mig gick inte plus på den utan gick antingen plus minus noll eller rent av minus...på några av primas nätverk får du dessutom $10 när du signar ett konto..och på crazy får du dessutom $10 om du sätter in från neteller

Postad
eftersom du spelar så låg nivå så bör du välja lätta, crazy poker var hyggligt enkel att klara trots att det var på 0,25, partys är oxå relativt lätt..ska du göra betfreds så sätt inte in fullt utan ta en hanterbar summa...jag och många med mig gick inte plus på den utan gick antingen plus minus noll eller rent av minus...på några av primas nätverk får du dessutom $10 när du signar ett konto..och på crazy får du dessutom $10 om du sätter in från neteller

Att inte utnyttja en bra bonus fullt ut är ett lätt nybörjarmisstag som du ska undvika totalt. Jag gjorde själv den missen när jag hade liten bankroll när jag började bonuswhora vilket jag djupt ångrar.

Nej välj istället rätt bonusar i början med tanke på att det är fullt möjligt att hitta bra bonusar för lägre stakes och sen utnyttja bonusar fullt när du kan.

Gjorde misstaget att "bara" sätta in 400€ på marttinspoker vilket jag ångrar idag samt även det extrema misstaget att bara få ut 25$ bonus på partypoker.

Postad

Någon som vet hur pass svår Heypokers sign-on-bonus funkar på lägre nivåer? 100% är ju alltid 100% och 500 vip ( i mitt fall ) borde väl inte vara något problem på 30 dagar men jag märker att det blir lite svårt i många lägen. Blir jag tvungen att multitabla för att hinna tror ni?

Postad

Andra nybörjarmisstaget man gör är att tro att en bonus med hög procent avgör hur bra den är.

Det trodde jag faktiskt ganska länge nästan. Kommer ihåg när jag sa till någon att partypokerbonusen var kass för det bara var 20%. Haha, okunskapens år.

Så skippa helt klart Heypoker och ta den först efter kanske 40-50 andra bonusar.