Daxxar Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Hejsan! Min bankrulle består av ynka $200. Jag vill helst inte spela högre än 0.1/0.2, finns det då någon fin bonus som är någorlunda lätt att cleara på den nivån samtidigt som den ger 100% insättningsbonus. Mindre än 100% blir ju inte mkt då man bara har $200 att sätta in. /Gratis Citera
kfluffie Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Hejsan! Min bankrulle består av ynka $200. Jag vill helst inte spela högre än 0.1/0.2, finns det då någon fin bonus som är någorlunda lätt att cleara på den nivån samtidigt som den ger 100% insättningsbonus. Mindre än 100% blir ju inte mkt då man bara har $200 att sätta in. /Gratis Vet att Cheunce har clearat MartinsPoker signupbonus (tror det var den) men det blir ju ett jäkla grindande. Kolla runt lite, finns nog en del bonusar som går att fixa på NL20 men det tar nog en extra stund =/ MVH //KF Citera
Smackboy Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Skulle tipsa om antingen Betfreds eller sportingbets sign-up bonusar som du hittar här i forumet. De två passar bra för låg limit spel, då en raked hand räknas redan då potten passerar 1$. Citera
kfluffie Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Skulle tipsa om antingen Betfreds eller sportingbets sign-up bonusar som du hittar här i forumet. De två passar bra för låg limit spel, då en raked hand räknas redan då potten passerar 1$. Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas. Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/ Citera
serenity Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 På sportingbet går det på NL25. Citera
kfluffie Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 På sportingbet går det på NL25. Tänkte inte på det när jag skrev men syfta på BetFred! Tack. SportingBet har ju ett fin fint erbjudande om du ska börja bygga rulle. Först får du 100$ i bonus även hur mycket du sätter in (har jag för mig) samt att du får 100% eller dy. upp till 200$ ... Citera
Smackboy Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Ah, just ja, krävdes ju NL50 på Betfred. Men som sagt Sportingbet är nog en bra start. Citera
Daxxar Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2006 Läste något om att man måste omsätta pengarna nu med, vad menas det? Alltså sportingbet bonusen är lite sämre men ändå bra skrev någon Citera
Skadast Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Ah, just ja, krävdes ju NL50 på Betfred. Men som sagt Sportingbet är nog en bra start. Jag tror ändå att det går rätt bra att ta Betfred-bonusen med en BR på $200 om man tightar till sig extremt mycket. Men man kanske tappar 80% av nöjet och det är det väl knappast värt. Men då bonusen sägs vara lätt att plocka hem kan du ju sätta in $100 i två omgångar. Då går ju bonusen på $100 väldigt snabbt att plocka hem om du multitablar 3 bort (fullring) och är riktigt övertight. Tänk att du lägger ut $0.75 på tio händer och säg att du får 8 rakade händer på dessa (borde rimligen bli mer) så kan du faktiskt folda alla händer och samtidigt gå plus på bara bonusen. Edit: Detta måste ju vara det tråkigaste förslaget någon har skrivit på detta forum Citera
Skadast Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Läste något om att man måste omsätta pengarna nu med, vad menas det? Alltså sportingbet bonusen är lite sämre men ändå bra skrev någon Omsätta pengarna på Betfred eller Sportingbet? Citera
Daxxar Postad 22 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 22 Februari , 2006 På sportingbet bonusen det var tydligen nya regler för den bonusen från och med den 15e frågan är om den fortfarande passar små bankrullar Citera
Illuminated Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Bet365, Nordicbet, Pokermetro & WildJackPoker på Prima har små bra bonusar som lätt clearas på nl ,10/,20. Man behöver bara sätta in $50 och spela 250 händer där raken är minst 25 cent för att få $50. På Bet365 500 händer för $100. Citera
Aeis Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Nordicbet var den sida som jag spelade på med mina egna riktiga pengar. Jag gillade den skarpt och gick till och med lite plus på mitt spel. Fortfarande min favorit. Dock enda enda primaskin jag spelat på... Citera
bresky Postad 22 Februari , 2006 Rapport Postad 22 Februari , 2006 Ah, just ja, krävdes ju NL50 på Betfred. Men som sagt Sportingbet är nog en bra start. Jag tror ändå att det går rätt bra att ta Betfred-bonusen med en BR på $200 om man tightar till sig extremt mycket. Men man kanske tappar 80% av nöjet och det är det väl knappast värt. Men då bonusen sägs vara lätt att plocka hem kan du ju sätta in $100 i två omgångar. Då går ju bonusen på $100 väldigt snabbt att plocka hem om du multitablar 3 bort (fullring) och är riktigt övertight. Tänk att du lägger ut $0.75 på tio händer och säg att du får 8 rakade händer på dessa (borde rimligen bli mer) så kan du faktiskt folda alla händer och samtidigt gå plus på bara bonusen. Edit: Detta måste ju vara det tråkigaste förslaget någon har skrivit på detta forum Har precis gjort detta, spelat tight som fan men fått massor med AA, KK, AK, låga pocket osv, så det har blivit en del spel iallafall. Satte in $250 för någon vecka sedan och plockar nu ut $430. Grym support, satte in bonusen på 2 min efter jag blivit klar med mina händer. Kört 4 bord och köpt in mig för $10, funkat bra som fan tycker jag. Enkelt sätt att dubbla sin lilla rulle. Citera
K-Not Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas. Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/ Visst är NL50 bord med blinds på 0.25/0.50? Tänkte ta och cleara Betfreds bonus snart då dem drar igång ett nytt system. Samma bonussystem dock men med en "My Account" sida där man ser hur mycket poäng man har. 1 raked hand = 1 poäng. Citera
El Helado Patata Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Har ju skrivit en enligt mig ultimat bonusstartguide med drygt 10 steg och som det nämns så är sportingbet en klar första placering. Betfred skulle jag dock inte köra som tvåa utan runt 7e sidan att sätta in på. Nordic bet är ganska dumt för nybörjare utan bankroll och att de inte tar emot neteller gör ju iaf mig mindre sugen. Citera
Aeis Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Har ju skrivit en enligt mig ultimat bonusstartguide med drygt 10 steg och som det nämns så är sportingbet en klar första placering. Var kan man hitta denna guide? Citera
El Helado Patata Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 I ett annat forum. Pf.nu är ganska strikta med länkar vad jag har hört. kan man länka andra forum utan att bryta mot några regler? Citera
kfluffie Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Man måste ändå spela minst NL50 för att handerna ska räknas. Rejken behöver inte överstiga 1$ men minst på NL50 så tyvärr =/ Visst är NL50 bord med blinds på 0.25/0.50? Tänkte ta och cleara Betfreds bonus snart då dem drar igång ett nytt system. Samma bonussystem dock men med en "My Account" sida där man ser hur mycket poäng man har. 1 raked hand = 1 poäng. Generellt ja ... Skriver man NL50 så menar man blinds 0.25/0.50. Det menas att maxupptaget är 50 av sidans valuta ($,€,£) T.ex. PokerChamps har BLinds 0.25/0.50 men bara ett maxupptag på 25$ och då är det NL25 men som sagt, skit i det och tänk generellt NL50 är med blinds 0.25/0.50, NL100 = 0.5/1 and so on and so forth ... Citera
El Helado Patata Postad 23 Februari , 2006 Rapport Postad 23 Februari , 2006 Eller så slutar man använda den otroligt störande och intetsägande definitionen NL50 osv och istället skriver NL (bigblind). Dvs att NL50 som vissa kallar det (blinds=0.25/0.5) är NL 0.5 Citera
TheEddster Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Någon som har koll på ifall det brukar ta lång tid att få bonusen utbetalad från bet365.com? Gjorde mina 500 händer igår och mejlat men inte fått svar ännu eller sett till några pengar. Citera
bresky Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Någon som har koll på ifall det brukar ta lång tid att få bonusen utbetalad från bet365.com? Gjorde mina 500 händer igår och mejlat men inte fått svar ännu eller sett till några pengar. Ta det med livesupporten, jag fick min direkt. Citera
TheEddster Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Med tfn. supporten eller? Kommer ju inte fram.... Citera
bresky Postad 26 Februari , 2006 Rapport Postad 26 Februari , 2006 Med tfn. supporten eller?Kommer ju inte fram.... livesupporten som du kommer åt via klienten. öppnas en lite chatruta, vänta tills det dyker upp någon som säger Hi... och be att få din bonus utbetald. Tar kanske en halvminut för dom att fixa det. Citera
Recommended Posts