Monkey Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Kan detta vara filmen vi alla väntat på? Jag hoppas det i alla fall. Länk MÅNGA stora pokerspelare verkar medverka på ett litet hörn så detta kan kanske bli riktigt intressant. * Flytt till PiM - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillekolle Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Åhh herre, låter gött att läsa om så här i alla fall, hoppas filmen blir lika bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
a_apelqvist Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Bra regissör, bra skådisar, bra manusförfattare, bra riktiga pokerspelare.. Kan bli bättre än Rounders Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 daniel n har blivit pokervärldens motsvarighet till J Lindeberg, så sjukt överexponerad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Narkissoz Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 daniel n har blivit pokervärldens motsvarighet till J Lindeberg, så sjukt överexponerad Det beror väl på att han har en väldigt mediavänlig personlighet och en jävla skön utstrålning. Han är den första pokerspelare jag lärde mig namnet på när jag började kolla på pokerprogram på TV för nåt år sen eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Filmen fanns tidigare på http://www.SF.se under "kommande filmer" men nu är den borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dropbass Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 daniel n har blivit pokervärldens motsvarighet till J Lindeberg, så sjukt överexponerad Det är ju inte direkt så att han har huvudrollen och han är ju långt ifrån den enda kända pokerspelaren i filmen. Hoppas den blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts