thorn Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Fan jag ahde behövt de där chipsen. Så åker man ut femma. Memorabelt: Orkan prickar quad kings och trycker ut mig. Citera
Hickmott Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Om ni undrar vad Hickmott fick sin överlägsna chipleader positon så var det mina surt förvärvande chips. Jag har runt 30k han runt 25k Satt på knappen med 66 och skulle stjäla blindsen men han gör omslag. Tänker att han har ingen hand direkt utan vill bara tuppa upp sig lite. Så jag slår om igen och han slår om till All-in. Given syn från min sida såklart. Jag visar mina 66 och han visar QKs. En coin flip i princip. Floppen kommer utan varken Q eller K och inga färgkort heller till hans fördel. Turnen är också med på min sida. Men sen så kommer bomben K på rivern! Trodde knappt mina ögon . 55k vassego! Se till och vinn nu Hickmott!!! Jovisst var det härligt Kom tvåa iaf, efter mte:s fikusstege Bra spelat allesammans. Nästa gång tar jag dig mte //Hickmott Citera
mte Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Jovisst var det härligt Kom tvåa iaf, efter mte:s fikusstege Bra spelat allesammans. Nästa gång tar jag dig mte //Hickmott Mjo, lite flyt ska man ju ha med Tyckte det va värt att ställa in o kika om du verkligen hade träffat där. Fick ju rätt mkt chips över om jag skulle missa stegen (hur det nu skulle gå till när jag låg efter med 2 kort kvar ) Citera
thorn Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Efter slaskbluffen mot AA torskade jag med AK mot JJ, helt sjukt, sånt vinner ju jag alltid annars... Rosengren raisade flera ggr på raken och jag gick all in med TT, han hade AA. Tre ruter på efter fyra kort gav hopp men inte... helt sjuk otur, måste vara riggat! Hehe, ja, satt bara och snodde blinds en stund, och fick AA. Otur Citera
steffo Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Tackar för en trevlig turnering.. slutade 5a efter att jag överskyddade mina blinds:) När kommer förresten ranking listan upp? /Stefan Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Så där nu ska bonuspotten finns hos vinnarna! 1. mte (mte) - €150 2. Hickmott (Hickmott) - €100 3. Orkan (Vinden) - €50 Enjoy! - QoS Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2004 steffo, skulle varit färdig förra veckan, men pga av tidsbrist så hoppas jag att den är igång tills mitten av nästa vecka. - QoS Citera
Hickmott Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Så där nu ska bonuspotten finns hos vinnarna! 1. mte (mte) - €150 2. Hickmott (Hickmott) - €100 3. Orkan (Vinden) - €50 Enjoy! - QoS Tackar som faaan Dom där chipsen det surrades om, hur blir det med dom? //Hickmott Citera
mte Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Så där nu ska bonuspotten finns hos vinnarna! 1. mte (mte) - €150 2. Hickmott (Hickmott) - €100 3. Orkan (Vinden) - €50 Enjoy! - QoS De har landat så fint så QoS. Funderar på att investera dem i en ny leksak i form av ett ps2 (ska jag hacka på sostlind om chipsen?) Citera
gapeno Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Fyyyyyyyyy vilken jobbig utdragning!!!! Fyra kvar, ställde in med 88, Orkan callar med QT. Flop: 9 6 4 Ser bra ut. Hoppas, hoppas. Turn: 8!!! Jaaaaaaaa, klart. Börjar känna segerchans. River: 7 Ser inte först att jag är sååååå ute ur turneringen. INTE roligt alls. Grattis mte till segern och tack alla för en riktigt rolig turnering. Citera
Papa Kubo Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Varför ska de som vinner få ännu mer pengar? Det borde finnas ett tröstpris för den icke-moderator som postat flest inlägg. Citera
Hickmott Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Varför ska de som vinner få ännu mer pengar? Det borde finnas ett tröstpris för den icke-moderator som postat flest inlägg. Det finns det väl? Den semi-officiella titeln post-hora? //Hickmott Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Dom där chipsen det surrades om, hur blir det med dom? Som jag förstod av Stefan så skulle det varit top 3 av dom som var signade via POKERFORUM.nu, men Nusseman nämnde att det kanske bara gäller dom som haft strul med Loyal40-bonusen. Ska höra med dom imorgon så postar jag svaret här. Ännu en gång, GRATTIS! - QoS Citera
QoS Postad 31 Oktober , 2004 Författare Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Varför ska de som vinner få ännu mer pengar? Det borde finnas ett tröstpris för den icke-moderator som postat flest inlägg. I can do the lambada (the dirty dance) with you? - QoS Citera
Bloop Postad 31 Oktober , 2004 Rapport Postad 31 Oktober , 2004 Kul var det men fan vad surt det var att ramla ut som jag gjorde. Hyffsat med chips och får AKo. Höjer och alla lägger sig. Får AKo igen och höjer så där lagom. Någon slår om och det blir all-in duell. Fi har A8. Lugnt... Kanon. 8 på rivern. Ridå. Typ 1000 chips kvar. Får 4-4 och går all in igen. Två till med till floppen där en 4:a dyker upp. Najs... kanske man överlever mörkarna ett varv till då? Nehe. Killen med A-Js får färg på riverkortet. Två händer och från skapligt med chips till ut som 19:e. Bloop Citera
liggat Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 snygg jag e då.. börjar kolla på aktuellt.. runt 21:05 somnar jag i soffan 38:e plats e fan inte helt fel för att inte ens ha spelat en hand ;> Citera
Matteprof Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Själv körde jag som Phil Hellmuth, sitting out första tiden. Funkade ju bra en stund men slutade 24 nånting. Kul att vara tillbaka på 24h och ett tack till den manager som lät oss prata svenska med varandra. Uppskattas! Citera
QoS Postad 1 November , 2004 Författare Rapport Postad 1 November , 2004 Det roligaste var när deras manager började köra med svenska tecken i chatten, snacka om att provocera! - QoS Citera
Govno123 Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Ganska roligt turnering , even om man blev utdragen några gånger på ett ultra tomte sätt. Enda felet jag gjorde var i slutet där jag dubblade upp mte. Nästa gång pokerforum t-shirts som extra pris? Citera
cab19 Postad 1 November , 2004 Rapport Postad 1 November , 2004 Nu har besvikelsen lagt sig..... . Första gången jag lirade på 24 h,tyckte "slumpgeneratorn" var väldigt lik primas med kung och äss hela tiden på floppen jaja kanske lite grinig fortfarande på the nilz som snodde alla mina chips(wp btw). jäkligt kul att vara med iaf..tråkigt bara att "mitt" bord inte fick skriva på svenska. Ser fram emot nästa !!! Citera
Recommended Posts