stenarn Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=402 är det någon som hittar filmen på hemsidan? bara 4 dagar kvar för nerladdning nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
themapei Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=402 är det någon som hittar filmen på hemsidan? bara 4 dagar kvar för nerladdning nu =) Jag gick bara på digital theater längst nere och sedan sökte jag på ordet freeze så dök den upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheEddster Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=402 är det någon som hittar filmen på hemsidan? bara 4 dagar kvar för nerladdning nu =) Här kanske http://www.cinequestonline.org/2006/theater/detail_view.php?m=664 Varsego __________________________________________________________ ALL IN! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wiseguy Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 http://www.poker.se/nyhet.php?artid=402 är det någon som hittar filmen på hemsidan? bara 4 dagar kvar för nerladdning nu =) Gå in på viewers choice, registrera dig och sök upp denna film under bokstaven F på "Browse viewers choice" Ladda ner och njut(?) Väntar själv på att nedladdningen skall bli klar, så ingen recension ännu... Edit: eller följ länken ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Tack för länken! Kom på också att denna borde legat under poker i media. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Man kan ladda ner hela filmen? Hur stor är filen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Man kan ladda ner hela filmen?Hur stor är filen? Yeah, hela filmen. Den låg på ~875 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freeman Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 http://www.freeze-out.com/trailer.html för trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 876 meg och går fruktansvärt sakta, tankar i typ 20kb/s >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Bara min dator som i princip laggade sönder när jag försökte tanka hem filmen? Hela skrivbordet började blinka, och program hängde sig.... STABILT! Någon som vill skicka den till mig via mIRC eller msn, PM:a mig. Verkar inte vara någon vidare fart på den där servern heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stitchio Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 20% nu.. jag ropar till när min är klar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pellesvanshård Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Den e ju skitseg. Tankar ni också genom OMN? Download status 0% Kan man inte tanka den på vanlig vis eller man måste använda sig av "OMN" EDIT: 9 min och min första 1% jesss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Faan, 40% o "Delivery Error". Bara o börja om... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Min tickade på rätt så bra och hela var hemma efter fem sex timmar. Nu ska jag sätta mig och se på den. Jag rapporterar senare om det är värt mödan eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joco Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Har fått ner filmen nu, men har problem med att få ner DRM-licensen för att kunna spela upp den. Har stått "Acquiring license" i över en halvtimme nu. Hur länge tog det för er som sett filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kollikock Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Det är precis där min stannar också. Längre än så har jag inte kommit. Jäkla skitgrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 brandväggen kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Helt j-vla värdelöst, Varför ska det hålla på gorma med egna spelare/nerladdare??? Fungerar pissdåligt! Vilka amatörer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Ska det ta sju svåra år att få ner licenserna för att se den nu oxå, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emf Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Någon som har fått ihop det kanske kan slänga upp den på någon vettig server istället alternativt göra en torrent-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bebbe Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Är det nån som lyckats få licensen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eastfeet Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 fick oxå hem filmen efter typ 8 timmar. men när jag ska köra filmen så händer inte ett skit. den hämtar licensen sen får jag bara en svart skärm... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Slitet. Min tankades ner i ca 800kb/s men inte heller jag får ner licensen. Kan man inte kontakta någon support? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jack Black Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 får heller inte ner licensen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coolon1 Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 om in undrar så får jag inte heller hem igång filmen trots att jag tanka hem licensen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts