Esperit Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Ola är min hjälte, inte för att han är duktig på poker och sveriges sexigaste pokerteoretiker - utan för att han åker ifrån sitt födelsedagskalas mitt ute i vällingbybushen för att släppa in mig och matkassar då jag låst mig själv ute. Igen. Ok, det kanske inte låter som någon stor bedrift för er, men det är fan jättestort i min värld när jag står där med matkassar och en näsa som producerar snor i takt med en stor läcka i Hoover dammen och bara vill gråta åt min egen dumhet. Jag kanske är partisk, men jag tycker vi klonar Ola så blir världen ett lite trevligare - om än mer grumpy - ställe. Bah, nu ska jag springa iväg och jobba och sluta skriva tramserier som Daniel eller Ola ändå kommer att pilla och ta bort Citera
devalanteriel Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Så vad du försöker säga är att du ger Ola kyng? Citera
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Så vad du försöker säga är att du ger Ola kyng? Ïnternskämt! Utveckla, bitte! Vad är kyng och varför ska esperit utdela en sån till ola? /TF Citera
LOVEBOAT Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Jag är för en kloning av Ola på pokerborden. Citera
NoSense Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Finns för få vardagshjältar, håller med dig där. Mem lite elakt att du inte fick vara med på födelsedagskalaset var det väl? Citera
gdaily Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Finns för få vardagshjältar, håller med dig där. Mem lite elakt att du inte fick vara med på födelsedagskalaset var det väl? Kalas och kalas... Middag med mamma och sedan finländsk Hockey med polaren, inte direkt något att missa.... Citera
NoSense Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 [Kalas och kalas... Middag med mamma och sedan finländsk Hockey med polaren, inte direkt något att missa.... Hahaha nää du har rätt! Hon skall nog vara glad som slapp vara med, du har verkligen ett stort hjärta som sagt. Keep it up! Citera
Stahl Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Kalas och kalas... Middag med mamma och sedan finländsk Hockey med polaren, inte direkt något att missa.... I en sån här "gläns-situation" är det inte så lyckat att vara så pass ärlig.. Citera
Jennez Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Kan tillägga att Ola så sent som för en vecka sedan bailade ut mig ur en smärre "bild-kris" på tidningen. Det tackar och bockar vi för! Citera
Micke_E Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 för att släppa in mig och matkassar då jag låst mig själv ute. Men tänk vilken kul historia det hade kunnat bli om du inte hade kommit in. Du hade kunnat göra som parre, supa ner dig och vara hemlös hela helgen Aja, nu förstår jag iaf nicknamet på msn som det aldrig blev av att fråga om, "inte utlåst längre". Angående Ola kan jag bara hålla med, han har räddat mig många gånger genom att undvika att köpa ut/bli utköpt av mig i stora potter när jag har legat back. Citera
devalanteriel Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Vad är kyng[?] Kyng = förlossningsvärk. Som i "men sluta nu, du ger mig kyng!" - fast det är min tolkning. Hittade det i SAOB under en randombrowsingsession (jaja...) och tog det som min livsuppgift att sprida ordet. Uttalas tjyng/schyng. Spread the word! Spread the kyng! Citera
parre Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Hur ska man inte älska en snubbe vars middag består av Mezetallrik i förrätt och glass med cola- OCH chokladsås som huvudrätt? Att han dessutom betalade för biran gör ju inte saken sämre Citera
Micke_E Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Hur ska man inte älska en snubbe vars middag består av Mezetallrik i förrätt och glass med cola- OCH chokladsås som huvudrätt? Haha, ja. Han har ju en del intressanta idéer om mat. Jag och Ola beställde en gång EN fyrarätters middag (eller det var snarare så att Ola ändrade min beställning från bara varmrätt till fyrarätters), jag fick varmrätten och Ola tog resten Citera
Hjort Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Ola är min hjälte, inte för att han är duktig på poker och sveriges sexigaste pokerteoretiker Men vad fan ska jag behöva göra för att ta den titeln? Så länge jag ligger före glimne så överlever jag väl iofs... Borde vi förresten inte anordna en pageant typ Miss America fast för Svenska pokerteoretiker? Stringmomentet är naturligtvis obligatoriskt. Citera
Esperit Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Efterssom Ola redan har en hel site - hemlig site, och nej ni får inte adressen - där han uppvisar sin kropp i string så ligger alltså alla andra aspiranter på den titeln rejält i lä. Nu ska vi inte debattera Olas sexiga kropp, det kan vi göra ensamma i mörkret .. hrm.. eh tillbaka till ämnet - utan vilken jättesnäll kille som han faktiskt är utan att nästan någonsin få beröm för det. Mer Ola åt folket I say! Citera
Luap Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Efterssom Ola redan har en hel site - hemlig site, och nej ni får inte adressen - där han uppvisar sin kropp i string så ligger alltså alla andra aspiranter på den titeln rejält i lä. http://www.string-emil.de ? Citera
Esperit Postad 24 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2006 FAN, hemligheten är ute .. =( no more is string-emil - aka ola - for my eyes only.. Citera
devalanteriel Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Öh, jo, det får du gärna behålla. Citera
stitchio Postad 24 Februari , 2006 Rapport Postad 24 Februari , 2006 Vänta, jag ska bara beställa en t-shirt! Citera
Esperit Postad 25 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2006 Vänta, jag ska bara beställa en t-shirt! En t-shirt på ola - jag menar string-emil - i bara mässingen, endast täckt av en liten tygtrasa vore ju helt fantastiskt. Sign me up for one!! Citera
gdaily Postad 25 Februari , 2006 Rapport Postad 25 Februari , 2006 Alltså, är inte den här tråden till för att hylla mig och inte för att håna Citera
Esperit Postad 26 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 26 Februari , 2006 jag hyllar dig =( du bara misstolkar allting jag säger .. suck, missförstånd missförstånd .. Citera
Largo-Sama Postad 1 Mars , 2006 Rapport Postad 1 Mars , 2006 Du kan alltid skriva en artikel och skicka in den här. Citera
Recommended Posts