DaPine87 Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Är det nån som har en länk till den där intervjun efter SM finalem när Fopppa hade vart så grymt bra, och han är så knäckt så han nästan gråter. "Han är så jävla dålig Börje, jag har lust o ge han en jävla smäll" Citera
Fido Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Moderatorer: Det går inte att ha en tråd med allt om Foppa! Han är för stor för det! Tråden måste heta något i stil med "Ganska mycket om legenden Foppa". Sedan är det synd att det enda vi får se från det där slutspelet är intervjun efter... Vore roligare att se lite matchbilder (bland annat då på den helt horribelt dömande Börje Johansson.... ). Sällan har en spelare själv tagit sitt lag till en final - och nästan vunnit den! Citera
devalanteriel Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Det går inte att ha en tråd med allt om Foppa! Han är för stor för det! Tråden måste heta något i stil med "Ganska mycket om legenden Foppa". Nej, du tänker på Chuck Norris. Citera
Staahla Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Moderatorer: Det går inte att ha en tråd med allt om Foppa! Han är för stor för det! Tråden måste heta något i stil med "Ganska mycket om legenden Foppa". Sedan är det synd att det enda vi får se från det där slutspelet är intervjun efter... Vore roligare att se lite matchbilder (bland annat då på den helt horribelt dömande Börje Johansson.... ). Sällan har en spelare själv tagit sitt lag till en final - och nästan vunnit den! Ge killen en hel forumdel. Citera
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Det går inte att ha en tråd med allt om Foppa! Han är för stor för det! Tråden måste heta något i stil med "Ganska mycket om legenden Foppa". Nej, du tänker på Chuck Norris. Sa någon Chuck Norris?When Chuck Norris has sex with a man, it is not because he is gay, but because he has run out of women. /TF - han är fan större än Foppa Citera
Fido Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Jao, men det är liksom en annan grej! Går ju omkring med min WWCND?-tröja... men .... han är mer myt än legend! Chuck Norris - mannen, myten, legenden. Peter Foppa Forsberg - Mannen, Legenden, Guden. Så är det bara.... Citera
Gahlster Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Helt ok att gå OT i en tråd i OT-delen va? Chcuk Norris-fans, sett The Ultimate Showdown? Den e asbra. Citera
GSI Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Nej, ska folk börja kallas gudar nu...bara för att man lyckas bli riktigt bra på nåt...är man en gud då eller....not likely. alla e vi väl bra på nåt , eller? då får man allt göra bättre upp...... hitta vaccin mot aids (blir man iofs bara dödad för ), få världsfred eller ge mig en miljon så ska ni få min respekt...men å glida runt på en is...nja å nu tänker ni:"förstöra denna fina tråd med detta" detta är bara min åsikt, inget klagomål. Ville bara säga hur jag såg på saken. Citera
Chris_ Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Nej, ska folk börja kallas gudar nu...bara för att man lyckas bli riktigt bra på nåt...är man en gud då eller....not likely. alla e vi väl bra på nåt , eller? då får man allt göra bättre upp...... hitta vaccin mot aids (blir man iofs bara dödad för ), få världsfred eller ge mig en miljon så ska ni få min respekt...men å glida runt på en is...nja å nu tänker ni:"förstöra denna fina tråd med detta" detta är bara min åsikt, inget klagomål. Ville bara säga hur jag såg på saken. Håller verkligen med. Den enda med tillräckligt stora meriter för att få kallas gud är nog trots allt David Hasselhoff. Citera
Fido Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Nej, ska folk börja kallas gudar nu...bara för att man lyckas bli riktigt bra på nåt...är man en gud då eller....not likely. alla e vi väl bra på nåt , eller? då får man allt göra bättre upp...... hitta vaccin mot aids (blir man iofs bara dödad för ), få världsfred eller ge mig en miljon så ska ni få min respekt...men å glida runt på en is...nja å nu tänker ni:"förstöra denna fina tråd med detta" detta är bara min åsikt, inget klagomål. Ville bara säga hur jag såg på saken. Jo... men skillnad på att vara "bra" och "bäst". Einstein är känd, men han gjorde inte mycket för världen. Sammanställde lite teorier och la på en del. Inte värt mycket... hade han dessutom funnit botemedel mot AIDS, stoppad alla krig och all svält, DÅ hade han kunnat konkurrera. Ultimate showdown rockar fett. Flickvännen förstår dock inte varför den låten måste spelas då och då! Citera
Recommended Posts