Pokeresset Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Vad i hela friden! Har aldrig varit med om något liknande! Ringde ladbrokes engelska support och personen som svarar har den värsta engelska jag någonsin hört. Accenten var uppåt väggarna så jag kunde inte höra ett ord han sa och när jag hela tiden sa "I can't hear what you are saying" så började jag märka att han började låta mer och mer irriterad i rösten. Tillslut så nästan skrek han "MAYBE YOU SHOULD TALK TO SOMEONE ELSE SINCE YOU CANT HEAR A THING!!?" det är iallafall vad jag tror han sa. Blev alldeles chockad så skickade han mig vidare till någon annan utan att säga ett ord. Börjar bli alltmer tveksam på om jag ska fortsätta lira på ladbrokes, är ju praktiskt taget omöjligt att låsa upp sitt konto (som blev låst för att namnet på kortet inte stämde med det på kontot) har hållt på i snart 1vecka men nu verkar det ifall som jag ska klara det Har något liknande hänt er någongång? Dela gärna med er om den upplevelsen isåfall! /Esset * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Narkissoz Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Killen från NETeller som ringde mig lät som en taskig kopia av Apu från the Simpsons. Var lite småfrustrerande att försöka förstå vad han sa faktiskt. Citera
AAisking Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 ringde supporten på partypoker, det var nån galen indier som jag inte fattade ett sk-t vad han sa, snackade nån form av papegojengelska. Citera
Recommended Posts