Stahl Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 ad vbehöver man för rulle till gin rummy för spel? 300 x points eller mer??? och hur pass tyrspel är det egentlåigen Citera
thorn Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 ad vbehöver man för rulle till gin rummy för spel? 300 x points eller mer??? och hur pass tyrspel är det egentlåigen Hahaha, detta är den bästa post detta forum någonsin producerat. Jag citerar dig bara för att du inte ska kunna editera bort det när du vaknar idag, du sorgliga människa! Citera
Goatse Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Jag är så glad att jag alltid stänger av datorn innan jag drar ut och super numera. Citera
Stahl Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 Fylleskrift aside, vad behöver man egentligen för rulle? Känns som att man kan torska 10-15 raka enbart på att motståndaren får guld och knackar efter fyra kast. Citera
Stahl Postad 19 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2006 Samt om det finns någon halvkompetent spelare får denna gärna delge lite bra speltrix/tips. Citera
Recommended Posts