Kidder Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Nån mer än jag som tänkt lira? Vet ej om tråden ska ligga här annars får QoS flytta den.... * Flytt till Resultat - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Im in....... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Im in....... Härligt, alltid lite roligare när där är nån annan att ha koll på också. Har du samma nick ?? Vill du inte säga det är det lugnt... GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Då laddar vi kaffekokaren.....hoppas på en låååååång natt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Spelar tillsammans med mästerklonkaren chrille_swe. Spelar med hans nick Chrilleswede. Så pass upp, han har redan en tredjeplats i denna turre tidigare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Spelar tillsammans med mästerklonkaren chrille_swe.Spelar med hans nick Chrilleswede. Så pass upp, han har redan en tredjeplats i denna turre tidigare! Härligt upplägg, 5000 i marker och 20 minuters perioder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Limp med A4s, flopp med 2 nior och en av dem i min färg, bettar halv pott, en caller, x i min färg på turn halv pottbett, klonk med färgen på rivern. Överbett på potten och han synar med triss i 9:or, upp 2K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blado Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Limp med A4s, flopp med 2 nior och en av dem i min färg, bettar halv pott, en caller, x i min färg på turn halv pottbett, klonk med färgen på rivern. Överbett på potten och han synar med triss i 9:or, upp 2K wp! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Limp med A4s, flopp med 2 nior och en av dem i min färg, bettar halv pott, en caller, x i min färg på turn halv pottbett, klonk med färgen på rivern. Överbett på potten och han synar med triss i 9:or, upp 2K Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 $40 i rake är rätt saftigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 $40 i rake är rätt saftigt.... Hehe, jag tycker 600$ i inköp är åt helvete...way beyound my BR... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 The Kidder, Vad nickar du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 The Kidder,Vad nickar du själv? Sorry, glömde. biedermeier Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 600$ lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 600$ lycka till! Jag vet, känner likadant... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 morbo123 syns på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Har du också problem med chatten, dvs du kan inte välja typ summary, silent etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morbo Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 nope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 nope Trevligt med fler kändisar, varje bord jag startar får "No player chat" som default och det går fan inte att ändra, kan det va Pokeroffice som dummar sig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 600$ lycka till! Jag vet, känner likadant... Jo, men du gör rätt. Vad är det Mike D säger i Rounders. If you are to careful, life becomes a fucking grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cAshville Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 ...som i min signatur Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Trippla vår korta stack med set i 9or. 6400 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kidder Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Fan, gått på en massa smällar, nere på 3k och så hittar jag AA med action på som dessutom håller, upp till 6,5k igen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juster Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Kan nästan garantera att det är poker office som ställer till chatten. Varit med om samma. Lycka till de som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 synd där morbo men inte mycket att göra något åt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts