Jaws Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Hej håller på att bli galen hehe efter att ha plussat 13 sessioner i rad nu så kan jag inte vinna Jag har gått minus 5 dar i rad nu, och får bara skit kort. När jag väl har en hand så har jag blivit utdragen, typ har jag kåk så har någon fyrtal Är det vanligt att ha så långa svackor även på 0,25/0,50 nivån där det är mycke sämre motstånd? Börjar tära på själförtroendet Citera
richardd Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Det händer ju helt klart jag backa 12-13 inköp där på någon vecka eller två för några månader sen. En intressantare fråga är ju hur vanligt det är? Citera
Jaws Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 Det händer ju helt klart jag backa 12-13 inköp där på någon vecka eller två för några månader sen. En intressantare fråga är ju hur vanligt det är? Joo det e sant kan ju va kul att höra fall det är Tomte stämpel om man backar 5 sessioner på den nivån, el om alla kan göra det? ska tilllägas att jag ligger kraftigt pluss endå men det tar på själförtroendet när det går dåligt. Citera
Hjort Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Det är betydligt vanligare med förväntade förlorare som först vinner mycket och sedan förlorar en förväntade vinnare som först vinner mycket och sedan förlorar. Men båda sorterna finns och vi kan ju inte gärna säga vilken kategori tillhör med någon särskild säkerhet. Citera
Jaws Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 Bara att bita i det sura äpplet och spela vidare med andra ord Citera
Borka Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Började lira igen, efter ett långt upphåll, för ca en månad sen. Efter ca 5000 händer, drabbades jag av en downswing på 6000 händer där jag förlorade 1500 bb (NL), men har nu på samma och högre nivåer under de 33k händer jag nu spelat snittat 24bb/100 händer. Så svarat är nog ja, det kan svänga mycket även på nivåer som man vanligvis kör över. Citera
BjornL1491910513 Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 tomtestämpel om man förlorar på den nivån? Isånnafall är väldigt många tomtar Citera
Ayahuasca Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 tomtestämpel om man förlorar på den nivån? Isånnafall är väldigt många tomtar Ja det är ju fullständigt orimligt... Citera
ampixo Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 5 dagar i rad är verkligen ingen lång downswingperiod. Jag har inte vunnit stabilt sen mitten av Januari. Innan dess körde jag över 3/6 och 5/10 på prima. Nu känns det ofta som jag inte ens kan vinna på 0.5/1. Men det vänder snart! Citera
Jaws Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 ops blev visst en dubbel ta gärna bort Citera
Jaws Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 5 dagar i rad är verkligen ingen lång downswingperiod. Jag har inte vunnit stabilt sen mitten av Januari. Innan dess körde jag över 3/6 och 5/10 på prima. Nu känns det ofta som jag inte ens kan vinna på 0.5/1. Men det vänder snart! hehe ja visst är det läskigt Man måste tydligen ha"stabilt" starkt psyke i poker. inte kul att sitta och folda i timmar och bli utklonkad av skräphänder Men det e ju iaf "kul" att höra att man inte är ensam i vintemörkret hehe Bra forum det här att ventilera sig lite. Citera
Jaws Postad 17 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 17 Februari , 2006 tomtestämpel om man förlorar på den nivån? Isånnafall är väldigt många tomtar Ja det är ju fullständigt orimligt... LOL Citera
Apelsinjuice Postad 17 Februari , 2006 Rapport Postad 17 Februari , 2006 Snacka downswing? Jag har haft en sedan 1 vecka efter att jag började ^^ Nä, men det brukar ju fungera att ta en paus och vänta med spelandet ett par dagar. Jag förlorade 10 av 15 dollar på ca 1 dag, sedan tog jag en paus och ska börja spela på söndag (då har jag väntat 2 veckor. Då antar jag att desperationen har försvunnit)! Dont tilt! Citera
Jaws Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 18 Februari , 2006 Snacka downswing? Jag har haft en sedan 1 vecka efter att jag började ^^ Nä, men det brukar ju fungera att ta en paus och vänta med spelandet ett par dagar. Jag förlorade 10 av 15 dollar på ca 1 dag, sedan tog jag en paus och ska börja spela på söndag (då har jag väntat 2 veckor. Då antar jag att desperationen har försvunnit)! Dont tilt! 10dollar villken nivå lirar du på då? Citera
Apelsinjuice Postad 18 Februari , 2006 Rapport Postad 18 Februari , 2006 Snacka downswing? Jag har haft en sedan 1 vecka efter att jag började ^^ Nä, men det brukar ju fungera att ta en paus och vänta med spelandet ett par dagar. Jag förlorade 10 av 15 dollar på ca 1 dag, sedan tog jag en paus och ska börja spela på söndag (då har jag väntat 2 veckor. Då antar jag att desperationen har försvunnit)! Dont tilt! 10dollar villken nivå lirar du på då? låg fast jag spelade mest 2 + 0.30 sngs, Shit happends, kanske inte mycket pengar för men för mig var det det! Citera
Jaws Postad 20 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2006 Ja det har du rätt i. Kan va skönt att rensa skallen lite Citera
AAisking Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Det är betydligt vanligare med förväntade förlorare som först vinner mycket och sedan förlorar en förväntade vinnare som först vinner mycket och sedan förlorar. Men båda sorterna finns och vi kan ju inte gärna säga vilken kategori tillhör med någon särskild säkerhet. Måste vara ännu vanligare med förväntade förlorare som förlorar mycket. Citera
doope Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Jag har också hamnat i en svacka där jag iofs inte förlorar så mycket men jag vinner verkligen inget alls. Frustrerande som att man plussar ett inköp hyffsat tidigt under sesionen men tappar ner till 0 efter ett tag. Har varit så i hela Februari men nu kör jag en pokerfri vecka, klar på onsdag. Hoppas att känslan ska ha hunnit infunnit sig igen så man kan få lite glädje av att spela igen tillägg: lirar NL100 om det spelar roll Citera
Myssion Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Ett tips är att inte räkna downswings i tid, utan i spelade händer. Sitter du och toknöter tio bord samtidigt under hela sommarlovet så blir det nog lite annorlunda än någon som spelar ett bord en timme varje kväll efter jobbet. Citera
Jaws Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Ja dowswings verkar ju va något oundvikligt tydligen. Poker är verkligen ett spel som sätter en på prov. När det går bra känner jag mig som proffessor kalkyl och när det går dåligt som homer simson Citera
Myssion Postad 21 Februari , 2006 Rapport Postad 21 Februari , 2006 Ja dowswings verkar ju va något oundvikligt tydligen. Poker är verkligen ett spel som sätter en på prov. När det går bra känner jag mig som proffessor kalkyl och när det går dåligt som homer simson Så när det går bra så får du nedsatt hörsel och blir extremt förvirrad, och när det går dåligt så blir du skallig och får ölmage? Citera
Jaws Postad 21 Februari , 2006 Författare Rapport Postad 21 Februari , 2006 Ja dowswings verkar ju va något oundvikligt tydligen. Poker är verkligen ett spel som sätter en på prov. När det går bra känner jag mig som proffessor kalkyl och när det går dåligt som homer simson Så när det går bra så får du nedsatt hörsel och blir extremt förvirrad, och när det går dåligt så blir du skallig och får ölmage? LOL exakt! Citera
Recommended Posts