AA1234 Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Så jäkla märkligt... Signade upp på intertops... kan logga in på deras hemsida med mitt login och username men när jag startar pokerklienten och fyller i uppgifterna och klickar på login så står det bara login request is in process.... sen händer det inget mer... Någon som vet vad som kan vara fel? /TF Har precis samma problem. Så mailar man support och dom kan ju inte ens lokalisera ens email adress för att hjälpa en med problemet... Går att logga in på deras hemsida men går ej att komma in i klienten. Någon med några bra svar? Citera
elvisero Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Jag hade samma problem, men jag gick in på sportsbook-delen och requestade att de skickade ett pass, som ju var till sportsdelen, men för mej funkade det på pokerdelen också. Det pass jag fick var något jag aldrig tidigare sett, om jag minns rätt. Testa detta, är inte hemma, men ska kolla imorrn. Citera
AA1234 Postad 8 Juli , 2005 Rapport Postad 8 Juli , 2005 Har ni andra som inte fått det att funka signat upp på helt rena datorer? Citera
mawam Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Så jäkla märkligt... Signade upp på intertops... kan logga in på deras hemsida med mitt login och username men när jag startar pokerklienten och fyller i uppgifterna och klickar på login så står det bara login request is in process.... sen händer det inget mer... Någon som vet vad som kan vara fel? /TF Har precis samma problem. Så mailar man support och dom kan ju inte ens lokalisera ens email adress för att hjälpa en med problemet... Går att logga in på deras hemsida men går ej att komma in i klienten. Någon med några bra svar? enkel men ibland svår sak som jag antar att ni redan uppmärksammat, Intertops är case sensitive alltså de SKILJER PÅ STORA o små bokstäver se så är det alltid ett litet problem med partyskin ang flera konton på samma dator--->se vidare guide för flera konton inom party nätverket hoppas det löser sig...fungerade för mig iaf efter lite meck Citera
TotalFarsa Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 mawam Quotar mitt eget mail till intertops: Last night i registered, as a new customer on intertops, myself to play poker. Ifilled out the form and got the alias: XXXXXX. The problem came when I tried to login to the pokerclient. I am absolutley sure that I spelled the username and password correct, I am aware that they are case-sensistive. Så, tack för svaret, men nej, det måste bero på något annat... /TF *edit* Självklart signade jag upp från en, såvitt-jag-vet, ren dator... Citera
eyedol Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Haft samma problem, det berodde på att jag redan hade konto på ett annat partyskin. Har ni det så beror det säkerligen på detta och det ni kan göra är att försöka logga in på en helt "ren" dator. Det funkade för mig. När ni väl loggat in en gång kan ni logga in på vilken dator som helst i fortsättningen. Citera
AA1234 Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Jag signade upp ifrån den dator jag nu använder, har aldrig signat upp tidigare på ett partyskin ifrån denna utan bara spelat på diverse partyskins. Ställde frågan i tråden "GUIDE: Fler konton inom Party-nätverket!" http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1259&start=240 och fick grönt ljus om att signa upp på denna dator då jag inte signat upp på något partyskin tidigare ifrån denna dator. Sen funkar det iaf inte. Det roliga är att supporten inte ens kan lokalisera min e-mail adress men det går att logga in på deras hemsida med mitt username och password och kolla att alla detaljer stämmer, men det går ej att logga in på pokerdelen varken på hemsidan eller i pokerklienten. Citera
supertod Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 signade upp på intertopspoker för några dagar sedan och det gick utan problem. Du loggar väl in med ditt screenname? för man får ju inloggning till intersops.com oxå.... Citera
eyedol Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Det roliga är att supporten inte ens kan lokalisera min e-mail adress men det går att logga in på deras hemsida med mitt username och password och kolla att alla detaljer stämmer, men det går ej att logga in på pokerdelen varken på hemsidan eller i pokerklienten. Hade också problem med att dom inte hitta min mail i deras register. Deras reggning är minst sagt buggad. Har för mig jag gjorde en ny registrering via en annan dator och så fungerade det sen. Citera
mawam Postad 9 Juli , 2005 Rapport Postad 9 Juli , 2005 Jag signade upp ifrån den dator jag nu använder,har aldrig signat upp tidigare på ett partyskin ifrån denna utan bara spelat på diverse partyskins. Ställde frågan i tråden "GUIDE: Fler konton inom Party-nätverket!" http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=1259&start=240 och fick grönt ljus om att signa upp på denna dator då jag inte signat upp på något partyskin tidigare ifrån denna dator. Sen funkar det iaf inte. Det roliga är att supporten inte ens kan lokalisera min e-mail adress men det går att logga in på deras hemsida med mitt username och password och kolla att alla detaljer stämmer, men det går ej att logga in på pokerdelen varken på hemsidan eller i pokerklienten. tyvärr så tror jag att det räcker med att du spelat från något partyskin via någons konto för att den datorn blir "spärrad" för att regga sig på andra party konton så den långa genvägen blir nog att göra som det står i "guide för flera Partkonton" att signa upp sig på "rena" datorer för att sedan spela på en dator utan vidare bekymmer. hjälpmedel för detta finns i form av virtual PC och WMWare. detta har iaf fungerat för mig, som sagt en del meck i början (att regga sig) men sedan är det bara att tuta o köra! Citera
APC Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Är det någon mer som har problem med cashout från intertops? Jag satte in med neteller men när jag ska göra cashout så finns bara ett alternativ, e-passport eller vad de heter. Igår hade jag i alla fall 4 alternativ men inte neteller. Har mailat pay-pro eller va de heter men inte fått svar... Citera
Ekenstar Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Du måste föra över stålarna till sportsbooken och därifrån begära ut dom till neteller. Citera
APC Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Du måste föra över stålarna till sportsbooken och därifrån begära ut dom till neteller. Har letat runt lite nu men hittar inte var man gör den överföringen. Citera
APC Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Måsta man öppna ett sportbettingkonto oxå för att kunna föra över. Citera
Ekenstar Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Måsta man öppna ett sportbettingkonto oxå för att kunna föra över. Borde du nog redan ha. Alternativet borde finnas. Klicka på cashout i pokercashier och välj transfer to sportsbook. Testa och maila till intertops istället för paypro: info@intertopspoker.com eller winnings@intertops.com Citera
APC Postad 28 Juli , 2005 Rapport Postad 28 Juli , 2005 Alternativet borde finnas. Klicka på cashout i pokercashier och välj transfer to sportsbook. Det fanns alternativet "You can cashout the money to your Intertops.com account". Kommer pengarna rätt då? Att de ska va så j***a svårt. Har ju större delen av den obefintliga rullen där. EDIT: Nu äntligen så har de fungerat tror jag. Dock finns pengarna kvar på min sportbook men men.... EDIT 2: Jävla tomteställe dedär intertops. Nu blev jag lite irriterad så jag ringde deras telefonsupport och fick till svar att man måste ringa eller skicka e-mail för att göre en cashout Man blir ju helt mållös när man måste plocka upp luren för att de ska gå att fixa.... Citera
mannen Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 så hur f*n gör man nu då för att ta ut till neteller? Har fört över stålarna till sportsdelen och gjort en cashout där till neteller. Dock så är cashen kvar i sportsbooken och det har la gått 3-4 dagar. Måste man skicka mail som den övre postaren säger eller hut funkar det? Citera
APC Postad 1 Augusti , 2005 Rapport Postad 1 Augusti , 2005 Ring supporten. Då gick de fort som attan. Hon på suppurten sa att man var tvungen att ringa eller maila för att ta ut pengar. Citera
Mikey Postad 17 Augusti , 2005 Rapport Postad 17 Augusti , 2005 Förstår inte hur de kan vara så brutalt sega på att casha ut till Neteller... 4-6 dagar för en Neteller transaktion måste vara bland det absolut sämsta jag någonsin varit med om. Citera
SubZero Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Jag har nu hittat orsaken till våra sega cashouts. Payouts - winnings@intertops.com All your winning bets will be automatically credited to your account. Should you wish to cash in some or all of your account balance then simply call or E-Mail. Please quote your Intertops account number, confirm your full name and address, and let us know the amount you would like to receive when requesting payment. Your request will be processed within 48 hrs. Citera
trexter Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Jag gjorde en transaktion från mitt Intertops-konto till sportbetting-boken. Sedan, från den, gjorde jag ett uttag till min neteller. Detta var för tre dagar sedan. Nu är det $0 överallt och pengarna har inte kommit. Jag har mailat dit och de säger att man kan bara göra cash-in och inte cash-out med/till neteller (och detta stämmer väl inte? är ganska säker på att jag gjorde det). Ska jag avvakta eller ringa Intertops? Befinner msig mina stackars små pluringar i fara? Citera
SubZero Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Har du satt in med Neteller så går det att ta ut med Neteller. Men de är grymt sega!!! Fast står där $0 i Sportbook account så borde pengarna kommit fram tycker jag. Citera
trexter Postad 12 September , 2005 Rapport Postad 12 September , 2005 Weee, och så kommer pengarna! Undrar om det beror på att jag psykade dem med e-mail nyss. Om någon vill bli stake:ad så skicka mail till mig nu, jag är på givmilt humör. $900 är mycket för en fisk som jag! Citera
Doc Postad 5 Oktober , 2005 Rapport Postad 5 Oktober , 2005 Mycket diskussioner kring cash-hantering på Intertops här. Så här fungerade det för mig utan problem: Satte in 500$ direkt från NETeller till Poker kontot på Intertops. Spelade tills bonus var i hamn. Flyttade 500$ till Sports Book kontot. Gjorde NETeller cashout på 500$ från Sports Book. Fick besked att det skulle ta 48 timmar. Under tiden låg pengarna kvar på Sports Book. Efter 48 timmar låg 500$ på mitt NETeller och det var tomt på Sports Book. Enda skillnad mot andra Party skins är att man har ett extra mellan konto, Sports Book, som används för andra betting spel och att det tar 48 timmar istället för 3-6 timmar. Citera
tetris Postad 14 Oktober , 2005 Rapport Postad 14 Oktober , 2005 Jag får detta meddelandet då jag försöker logga in på pokern på mitt nyskapade Intertopskonto: "Error creating account: IntertropsPoker shares tables with a few other online poker rooms. We have detected that you have an active account with one of these poker rooms. Due to security reasons, you cannot create another account on the shared poker platform. We apologize to the inconvwnicence. If you think this message is an error or for more details, you may contact us at info@intertopspoker.com along with the account name you are trying to create." Jag har både ett konto på Multipoker och Empirepoker. Jag prövade först att skapa ett konto på min dator, vilket inte fungerade, sedan testade jag skapa på brorsans dator som är helt ren, men sitter på samma ip-adress. Nu har jag 2 konton och inget fungerar, vad skall jag göra? Har tänkt att cleara deras 20% upp till 100$ deposit. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.