Gå till innehåll

Reloadmania 100%, max $200 – innan 28 februari!


ParadiseEric

Recommended Posts

Reload-bonus på Sportingbet Poker

 

100 % på insättning, max $200

 

För att cleara bonusen = 1500 raked hands (oavsett nivå) senast 30 dagar efter insättningen.

 

Raked hand räknas när:

 

Om det tas rake i handen och du bidragit till den genom minst small blind eller big blind och floppen har setts, så räknas det som en raked hand.

 

Potten måste vara minst $1 eller högre.

 

Hur gör jag?

 

 

1. Sätt in valfritt belopp senast 28/2

 

2. Spela ihop 1500 raked hands efter din gjorda insättning.

 

3. Antal raked hands kollar ni enklast genom att skicka ett PM till mig här på forumet. När ni frågar – ange då användarnamn och datum för insättning.

 

4. När du spelat 1500 raked hands senast 30 dagar efter insättningen skickar du ett mail till administration@sportingbet.com och anger:

 

a) Pokerforum Reloadmania 100% i ämnesraden

b) Ditt Sportingbet användarnamn.

c) Din email som du angav vid registreringen hos Sportingbet

d) Datum och tid för din reload-insättning, du hittar det under "mitt spelkonto"

 

 

Du kommer då att få din reload bonus inom 48 timmar efter din begäran.

 

Endast en reloadbonus per kund är tillåten.

 

Bonusen kan ej kombineras med sign-up erbjudandet som finns på PF.nu, dvs man kan ej med en (1) insättning erhålla både sign-up bonus + reload bonus. Har du fått sign-up bonusen måste du göra en ny insättning och därefter spela 1500 raked hands för att erhålla denna bonus.

 

Hoppas jag varit tydlig men givetvis tar jag emot eventuella frågor kring erbjudandet i den här tråden.

 

Ha en underbar helg! :D

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1. Är det contributed raked?

 

För att räknas som en raked hand måste den vara contributed, så då blir svaret ja :)

 

2. Behöver bonusen omsättas innan uttag?

 

Nej - när du spelat 1500 raked hands får du göra vad du vill med bonusen.

 

3. Signup-bonusen på 30+70 behöver ju omsättas 10x. Räknas spelet på reload-bonusen som omsättning på den?

Jajamän! :D

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sattt in för signup men om jag inte hinner spela alla händer innan den 28 och sätter in 200 till, då börjar man cleara nästa bonus efter man gjort sina första 500 händer va? alltså efter 2000 händer har man maximerat??

 

hoppas du förstår vad jag menar

 

Jag förstår vad du menar :)

 

Och det är helt ok!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får jag alltid en raked hand så länge någon som helst rake tas och jag betalat något i potten?

 

Alltså får jag en raked hand när potten kommer upp i 1 $ eller måste den bli högre?

 

 

Om det tas rake i handen och du bidragit till den genom minst small blind eller big blind och floppen har setts, så raknas det som en raked hand.

 

Potten måste vara minst $1 eller högre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet, ni blir aldrig av med mig... Ni bokstavligen kastar pengar/bonusar efter en. Har fullt upp att cleara allt... Hoppas ni kommer tjäna några pengar på mig till slut, för era bonusar är övergenerösa. Ja ja, jag hinner i alla fall inte spela på några andra pokersiter och det är väl ett värde i sig för er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sportingbet, ni blir aldrig av med mig... Ni bokstavligen kastar pengar/bonusar efter en. Har fullt upp att cleara allt... Hoppas ni kommer tjäna några pengar på mig till slut, för era bonusar är övergenerösa. Ja ja, jag hinner i alla fall inte spela på några andra pokersiter och det är väl ett värde i sig för er.

 

Så länge du är nöjd Gila - så är jag det! :D

 

Lycka till!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man jobbar på sign-up-bonusen, går det att kombinera med denna?

Isåfall, hur många händer blir det för att cleara båda? :)

 

Det står i villkoren ovan, men jag skriver än en gång:

 

Bonusen kan ej kombineras med sign-up erbjudandet som finns på PF.nu, dvs man kan ej med en (1) insättning erhålla både sign-up bonus + reload bonus. Har du fått sign-up bonusen måste du göra en ny insättning och därefter spela 1500 raked hands för att erhålla denna bonus.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...