Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 358
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

sen kan du gärna förklara hur du har hunnit spela 500-700k händer på ett och ett halvt år?

du spelar 1 bord i taget

vi räknar på 600k händer

vi räknar på 18 månader

vi räknar med 100h/timme

------------------------

grattis, du har spelat drygt 10 timmar poker om dagen, 30/31 dagar i månaden i 18 månader!

Du försöker tänka (du spelar ju bara ett bord åt gången så du hinner analysera varje hand) och du spelar fortfarande i bästa fall break even på lågnivåbord. Nån stans är nåt väldigt fel...

Postad
lol @ fisken (som dessutom antagligen whinar fruktansvärt mycket i chatten)

Vad duktig du är. Att du ens använder ordet FISK säger ganska mer om dig än mig. Så jag undrar vem som missbrukar det ordet t.ex. i chatten.

sen kan du gärna förklara hur du har hunnit spela 500-700k händer på ett och ett halvt år?

du spelar 1 bord i taget

vi räknar på 600k händer

vi räknar på 18 månader

vi räknar med 100h/timme

------------------------

grattis, du har spelat drygt 10 timmar poker om dagen, 30/31 dagar i månaden i 18 månader!

Du försöker tänka (du spelar ju bara ett bord åt gången så du hinner analysera varje hand) och du spelar fortfarande i bästa fall break even på lågnivåbord. Nån stans är nåt väldigt fel...

Och det menas automatiskt att jag spelar 1 bord varje gång jag spelar en session på 1000 händer? Ja, bra försök. Koncentrera dig hellre på att föra en diskussion än att skriva en massa skit. (ja, om du har kompetensen till det)

Sen break-even, ROFLMAO!!!! Snacka inte om saker du vet inte ett skit om. Du bara skämmer ut dig. Stick och fortsätt att räkna matte på KTH lilla vän. Spydigheter av snorungar orkar jag inte med.

EDit* Dels är du anmäld för tramspostning.

Postad

EDit* Dels är du anmäld för tramspostning.

Ärligt talat, kan någon moderator ta fram stats på hur många personer AnnaDea har "anmält"?

Postad

Jag trodde först allt detta var Enhetsmatris fel. Han kanske hade varit/är en dryg person som då AnnaDea skulle vara elak/skoja lite med honom genom att lära ut dåliga tips och andra saker, dock så verkar det nu vara så att han var allvarlig med det han har skrivit :-? .

Felet är att jag brukar skita i vad andra säger när det kommer till något som poker.

Det är absolut inte den uppfattnignen jag har fått om dig, i de flesta trådar du har varit verksam i så tycker jag du har tagit till dig vad folk har skrivit.

Ärligt talat, kan någon moderator ta fram stats på hur många personer AnnaDea har "anmält"?

Hmm, hur många var det nu igen?

Stahl - Elak

Djens - Ful avatar

Hjort - Dryg + bra på poker

Opteron - Tramspostning + elak

Miami - Dålig på poker

*Någon som inte har postat i forumet* - Har postat för lite

Myssion - Har postat för mycket

Conspiracy - Spelar SnG

Stahla - Stavas ungefär som Stahl

HeyJohan - Hade ingen plasma-tv i shoppen

+ en herrans massa andra, väntar själv på att komma med på listan.

Jo, nu vet jag en till. Mikael Westerlund fick väl A-kassa samtidigt som han levde på poker? Jag tror han köpte en massa saker för A-kasse pengarna, typ TV-apparater. Jo, han är anmäld också.

Som ni märker så är det dock inte så farligt att bli anmäld då alal som har blivit det är kvar och verkar hyffsat omtyckta av moderatorerna...

Postad
Jag trodde först allt detta var Enhetsmatris fel. Han kanske hade varit/är en dryg person som då AnnaDea skulle vara elak/skoja lite med honom genom att lära ut dåliga tips och andra saker, dock så verkar det nu vara så att han var allvarlig med det han har skrivit :-? .

Det är absolut inte den uppfattnignen jag har fått om dig, i de flesta trådar du har varit verksam i så tycker jag du har tagit till dig vad folk har skrivit.

Hmm, hur många var det nu igen?

Stahl - Elak

Djens - Ful avatar

Hjort - Dryg + bra på poker

Opteron - Tramspostning + elak

Miami - Dålig på poker

*Någon som inte har postat i forumet* - Har postat för lite

Myssion - Har postat för mycket

Conspiracy - Spelar SnG

Stahla - Stavas ungefär som Stahl

HeyJohan - Hade ingen plasma-tv i shoppen

+ en herrans massa andra, väntar själv på att komma med på listan.

Jo, nu vet jag en till. Mikael Westerlund fick väl A-kassa samtidigt som han levde på poker? Jag tror han köpte en massa saker för A-kasse pengarna, typ TV-apparater. Jo, han är anmäld också.

Som ni märker så är det dock inte så farligt att bli anmäld då alal som har blivit det är kvar och verkar hyffsat omtyckta av moderatorerna...

:lol: