jokke Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Har fått ett nytt kreditkort så måste nu byta det på siten (prima). Kan dock inte göra detta själv så mailade o fråga hur jag ska gå tillväga. Fick detta te svar: "Antingen så kan du skicka hit kortnumret och utgångsdatum och bekräfta din fyrsiffriga säkerhetskod så uppdaterar vi ditt konto." Men bör jag verkligen ge ut mitt fyrsiffriga koden? Har jag juh aldrig behöva angett förut? Citera
wolf Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Har fått ett nytt kreditkort så måste nu byta det på siten (prima).Kan dock inte göra detta själv så mailade o fråga hur jag ska gå tillväga. Fick detta te svar: "Antingen så kan du skicka hit kortnumret och utgångsdatum och bekräfta din fyrsiffriga säkerhetskod så uppdaterar vi ditt konto." Men bör jag verkligen ge ut mitt fyrsiffriga koden? Har jag juh aldrig behöva angett förut? Det handlar självklart inte om din PIN-kod på kortet, utan den 4-siffriga kod som du själv valde när du skapade prima-kontot. Om det nu var denna du menade så borde det vara helt okej, jag använder BET365 och där har jag flera gånger fått ange denna när jag bytt in-/utbetalningstyp Citera
andiegirl Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Eek!! Mitt Mastercard har precis gått ut, och jag kan inte minnas att jag någonsin valde någon fyrsiffrig säkerhetskod när jag signade upp mig på Prima...! Hur ska jag göra då? Citera
Pokemonn Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Eek!! Mitt Mastercard har precis gått ut, och jag kan inte minnas att jag någonsin valde någon fyrsiffrig säkerhetskod när jag signade upp mig på Prima...! Hur ska jag göra då? Kan det vara koden som finns på baksidan av det gamla kortet? Skulle tro det i alla fall. Citera
rob72 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Kan det vara koden som finns på baksidan av det gamla kortet?Skulle tro det i alla fall. Den är väl tresiffrig? Citera
Pokemonn Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Den är väl tresiffrig? Ja, på Mastercard, men jag tror att den är fyrsiffrig på något annat kort. Vet inte vad trådskaparen hade för kort. Citera
ReBs Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det ser ut som att du får maila och fråga vart du hittar denna kod. Minns inte heller att jag fick/uppgav nån fyrsiffrig kod på prima. Citera
baller Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Det är primas säkerthetskod, inte någon kod som har med kortet att göra... Citera
Pokemonn Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Hmmm, skumt. JAg minns då inte heller att jag fick välja någon säkerhetskod... Citera
back Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Tror man får koden först när man har konton på fler än en Prima-site. Citera
rob72 Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Tror man får koden först när man har konton på fler än en Prima-site.Jag har konto på fler än en site. Det kanske beror på vilket site? Ni skriver att det är Prima som kräver koden, det kan inte vara så att det är själva siten som kräver den? Citera
Hallqvist Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Bet365 har iaf en sådan kod som man väljer när man signar up.. Har för mig att jag sett det på någon annan Primasite också.. Men det är inte någon kod som gäller på alla Prima sidor, utan endast några av Primasiterna som använder en sådan extra säkerhetskod.. Citera
back Postad 2 Mars , 2006 Rapport Postad 2 Mars , 2006 Bet365 har iaf en sådan kod som man väljer när man signar up.. Har för mig att jag sett det på någon annan Primasite också.. Men det är inte någon kod som gäller på alla Prima sidor, utan endast några av Primasiterna som använder en sådan extra säkerhetskod.. Jo det var på bet365 jag också såg den. Citera
Xaitra Postad 18 Mars , 2006 Rapport Postad 18 Mars , 2006 Signade upp på gamingclub igår och då fick jag ange "Social security number: (last 4 digits)" Kan ju vara de fyra siffrorna de menar. Dvs personnumrets 4 sista Citera
Recommended Posts