rolle123 Postad 9 Januari , 2005 Rapport Postad 9 Januari , 2005 Vilka möjligheter har man för utttag från Pokerchamps? Är det Neteller som gäller eller? Citera
sherqs Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 rolle123- Neteller fungerar, det är helt gratis, du kan även casha ut med check men då tar dem en avgift på 25 dollar tror jag, kan även casha ut till bankkonto för ca 10 dollar..... Citera
tony103 Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 spelade med Gus igår igen då skrev han att om 2 veckor kommer det stora uppdateringar.så vi får se i slutet av jan! Citera
Zporty Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Någon mer än jag som inte kommer in på PokerChamps idag? Citera
Caines Postad 13 Januari , 2005 Rapport Postad 13 Januari , 2005 Jag kommer inte iheller in, hoppas det är uppdatering på gång, men förmodligen är det servern som kraschat Citera
ko_Ocken Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Någon som vet vad det är för fel på pokerchamps? Har kontaktat support men har inte fått något svar. Detta felet har varit i ca ett dygn, nått så långvarigt har jag inte varit med om tidigare. Se till o få det fixat nu erik o guzzy! Citera
MasterP Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Sidan var nere igår morse också, men jag kom in ett par timmar mitt på dagen sen dog den igen. Är ganska ny på sidan och har haft problem med att den vart nere lite då och då, vanligt?? Citera
mape Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 nu kommer man till en sida iaf där det står att de jobabr med servern... Citera
QoS Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 Om det är nere just nu så beror det på att dom har planerat underhåller på fredag fm. - QoS Citera
sherqs Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 antagligen så är det den stora uppdateringen som kommer Citera
gnuffe Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 De håller väl på och servar och skruvar och grejar varje fre fm, IIRC? Citera
ko_Ocken Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 SnG SnG SnG!!! Det voré guuuuld, är gaaalet sugen på det nu! Citera
tony103 Postad 14 Januari , 2005 Rapport Postad 14 Januari , 2005 ja lite sng hade inte varit fel. jag var inne och spelade en liten stund vid 11.30 tiden då kom det upp en chat om att vi stänger i 15 min för underhåll eller nåt liknande, sedan gick jag in en och en halv timma senare men det var fortfarande nere. en och en halv timma är väl mer än 15 min?det var det i alla fall sist jag kollade! Citera
Rille Postad 15 Januari , 2005 Rapport Postad 15 Januari , 2005 Clera bonus: Hur många händer ska man spela för att clera bonusen? Förstod inte exact vad som man skulle göra. Citera
sherqs Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 är det någon som vet helt säkert när den stora uppdateringen med omaha o.s.v kommer??? Citera
jaqk Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 Jag gillar också deras små bord, så man får plats med fler. Synd bara att de sitter ihop, blir så besvärligt att pyssla med annat vid sidan om. Världskartan med dag- och nattzoner och prickar för alla spelare vid ett bord är otroligt elegant! Citera
Govno123 Postad 16 Januari , 2005 Rapport Postad 16 Januari , 2005 nån mer som tycker att turneringar på Pchamps är lite för lätta? Alla turneringar 2$-5 $ har jag kommit till final bordet . Annars de här buying brukar vara rätt svåra på andra sajter. Citera
sherqs Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Jag frågar igen: Är det någon som vet helt säkert när den stora uppdateringen med sitngo och omaha m.m kommer??? Man har ju hört i slutet av denna månaden men inte något helt klart. Citera
sherqs Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 man får väl hopas att den kommer på fredag Citera
sherqs Postad 28 Januari , 2005 Rapport Postad 28 Januari , 2005 vad besviken man blev när inte den stora uppdateringen kom idag efter uppehållet undrar när den kommer då, han har ju sagt att den skulle komma i slutet av januari... Citera
sherqs Postad 6 Februari , 2005 Rapport Postad 6 Februari , 2005 snackade med Gus för någon dag sen på ett bord, han sa att uppdateringen kommer nu i mitten av månaden Citera
demme1 Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Har någon en mindre recension att komma med nu när det gått ett tag? Funderar på att spela lite på champs, men vill gärna höra mig för innan. Smidiga in/-utbetalningar? Framförallt utbetalningar. 24h-vis är ju bäst då man kan överföra till bankkonto direkt (eller VISA). Har programvaran blivit stabil? Många spelare? Mycket fisk? Citera
demme1 Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Ingen som lirar på champs som vill gnälla eller hurra? Citera
bzkt Postad 9 Februari , 2005 Rapport Postad 9 Februari , 2005 Jag drog in $30 för kanske ett halvår sen. Kanske 2 veckor senare var jag uppe i $230. Sen var jag tvungen att byta klient på grund av min ostabila uppkoppling mot deras server, kunde ibland folda händer för jag blev disconnectad, vilket jag inte tyckte om då det hände med KK Tycker att klienten är en fröjd för ögat, men samtidigt känns den lite seg på något sätt jag inte riktigt kan sätta fingret på. Samtidigt är deras rakeback system väldigt trevligt, och jag fick in kanske $20-30 på rakeback och sen fixade jag även mina två polare som affiliates. Finns pengar att tjäna på det om de spelar aktivt. Det största problemet med pokerchamps är tyvärr användarantalet, men jag antar att det ökar varje dag. Det fanns oftast bara 2 st 0.25/0.50 NL bord när jag lirade, ibland fanns det bara 1. Citera
Govno123 Postad 10 Februari , 2005 Rapport Postad 10 Februari , 2005 Bra at den är kompatibel med Linux och CoF. http://img201.exs.cx/my.php?loc=img201ℑ=skrmdump4oi.png Funkar bättre än nån annan klient på linux. Citera
Recommended Posts