Gå till innehåll

SAJT: PokerChamps.com


Albert

Recommended Posts

  • Svars 269
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

håll er borta från denna site.

Spelade precis en tour för de gratisbucks man fick här (tack för det iaf :). Hur som helst, när det var 18 pers kvar (itm top 9), tokdör siten mitt i en hand, och är nere i en kvart eller mer. När spelet återgår har blindsen stigit 2 levels och problemen fortsätter, det går skitsegt. Det håller på så i 6-7 minuter till, sen så funkar det som det ska igen, då har blindsen ökat igen.

Hade före serverproblemen en stack motsvarande 18,5 bigblinds, när den stigit 3 levels en motsvarande 4,5 bigblinds. kul? (jag bustar givetvis relativt snabbt)

 

när jag mailar supporten och kräver en 18-del av prispotten anser dom att allt gått fair till eftersom touren väl kom igång till slut. och att dom endast refundar avbrutna tours.

 

det va ju tur man lirade för gratis deg för skulle bli skogstokig om det var för egna insatta pengar. lär ju inte heller någonsin sätta in deg där eller rekommendera någon att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

håll er borta från denna site.

Spelade precis en tour för de gratisbucks man fick här (tack för det iaf :). Hur som helst, när det var 18 pers kvar (itm top 9), tokdör siten mitt i en hand, och är nere i en kvart eller mer. När spelet återgår har blindsen stigit 2 levels och problemen fortsätter, det går skitsegt. Det håller på så i 6-7 minuter till, sen så funkar det som det ska igen, då har blindsen ökat igen.

Hade före serverproblemen en stack motsvarande 18,5 bigblinds, när den stigit 3 levels en motsvarande 4,5 bigblinds. kul? (jag bustar givetvis relativt snabbt)

 

när jag mailar supporten och kräver en 18-del av prispotten anser dom att allt gått fair till eftersom touren väl kom igång till slut. och att dom endast refundar avbrutna tours.

 

det va ju tur man lirade för gratis deg för skulle bli skogstokig om det var för egna insatta pengar. lär ju inte heller någonsin sätta in deg där eller rekommendera någon att göra det.

 

Det här var inte kul att höra, satt på 5-6 BB när servern kom upp igen så satt jag och hade en BB och 2 BB kvar... åkte ut om någon undrar hur det gick. Nu hade jag inte lika bra stack som du men mab brukar kunna ta sig in i finalbordet med en liknande stack, jag var på 15:e plats när disconnecten kom. Deras support har bara skickat ett mail där det står att de har mycket att göra... kanske inte jag är den enda som blivit lite besviken. Satt en annan kille som hade en lika stor pott som fick samma problem som jag vid mitt bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle komma en massa nya funktioner nu i Januari sa Gus, så det kanske kommer med då

 

Är kanske inte så imponerad över PC:s funktioner - mycket saknas, eller över nivåerna på spelet - men jag är grymt impad över snabbheten som en cashout genomfördes på nyårsdagen - bara några timmar tog det till Neteller! Det var imponerande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, mycket saknas verkligen, och klienten är väldigt långsam. Det senare uppvägs ju iofs av att det är väldigt lätt att spela fyra bord samtidigt (i mån av spelare såklart).

 

Trevligt med rakeback är det ju onekligen också. Hoppas dock att dom ändrar max-buying på NL till 100BB samtidigt som dom fixar funktionerna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

deras 100 % match på första inbetallning kännns nästan omäjligt att få. Det är roligt hur de i FAQ säger att det är den bästa deal för att få bonus. Den delas upp i 10 delar och för att få 1 /10 så krävs det rätt många "raked hands". I alla fall för oss tighta spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

deras 100 % match på första inbetallning kännns nästan omäjligt att få. Det är roligt hur de i FAQ säger att det är den bästa deal för att få bonus. Den delas upp i 10 delar och för att få 1 /10 så krävs det rätt många "raked hands". I alla fall för oss tighta spelare.

 

Ja, du får ju vad jag fattar rakepoäng efter dig riktiga andel av raken i potterna, och en tajt spelare stoppar ju inte in något i onödan om man säger så...

 

Bonusen borde vara enkel att cleara på högre fixedlimitnivåer, men svårare på låga NL-nivåer. Jag gav upp mitt försök i alla fall (NL-spelare och hittar inget bord på "lagom nivå, typ 5-10)

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan hoppas att en av funktionerna blir att deras support kontaktar en när man ställer frågor!

 

Funkade för mej?

 

Att ställa frågor brukar förljas av svar... Jag får inget svar alls på min fråga från dem iaf. Tycker det är väldigt oseriöst av ett bolag att låta närmare en vecka gå utan att svara på frågor som en av deras betalande har. Nu har det varit nyår men det brukar väl vara 24/7 på andra siter. Ultimate Bet svarade efter ca: 30 minuter, Party Poker på runt kvarten. Pokerchamps då närmare veckan nu! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det funkar rätt bra,däremot finns det en klick som spelar 6 bord och hamnar man vid ett bord med 2 såna gubbar då blir det riktigt jobbigt!!jag har spelat mot Gus ett par gånger och då frågade jag om sngs och han sa att det kommer en rad förnyingar nu i jan så det borde väl betyda även omaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...