Gå till innehåll

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • Svars 269
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Some of you might be wondering why you have not seen any new marketing promos on PokerChamps for a while. Rest assured that we have been working hard for some time now behind the scenes and over the coming weeks you will see...huge increases in Guaranteed Tourneys, more players to play against and bigger and better promotions...

Verkar ju riktigt soft :D

Hmm, turneringar har dem ju verkligen infört högre Guaranted i men vart är alla promos och dem fler spelarna? ;) Fast kommande veckorna kan ju i pokerchamps språk vara 2-3 månader ;) Kommer ihåg en gång för länge sen när Gus himself lirade på sidan ibland. Jag frågade han när notes skulle komma, han sa: "Very very soon". ca 6-7 månader senare kom dem :lol:

• 2 weeks later...
Postad

Börjar mer och mer gilla denna site, Pokerchamps äger :P Bra lobby mkt utbud låga limits höga, massor med freerolls osv. Lirar där just nu, började med 3 dollar som jag nu håller på grinda upp. Finns gott om fisk också tycker jag.

Pokerchamps har då fallit mig i smaken :) Bra support också.

Postad

Har det blivit fler spelare på Champs ?

Läste en review på pokerlistings.com och Pokerchamps får inte direkt något höjdar betyg, antagligen är den reviewn gammal som gatan va ?

Peace :heart:

Postad
Har det blivit fler spelare på Champs ?

Läste en review på pokerlistings.com och Pokerchamps får inte direkt något höjdar betyg, antagligen är den reviewn gammal som gatan va ?

Peace :heart:

Ja mkt mer spelare, förut var det lite spelare, men nu är det nästan fult på varenda bord. :)

• 4 weeks later...
Postad
Har utveckling avstannat helt med pokerchamp???? Ni som spelar; länge sedan det var en uppdatering?

Mmm, var grymt länge sen, men jag har lagt ner skiten där nu, händer som sagt aldrig nått. Dem har ju lixom förutsättningarna att jö nått riktigt bra av siten.. :?

• 4 weeks later...
Postad
Hur får man tag i Hand history på PokerChamps? Har sök men ej funnit..

HH funktion finns ej än.

Har de fortfarande inte hand history?

Nope. Tyävrr inte ..

Nu har de ju så man kan sätta Notes på spelarna och GTD-Turrar (inte den största summan kanske men alltid något).

Det är bara HH's som saknar nu.

Saxat från PC:

"Hand History

Will be implemented in one of our coming updates."

EDIT: När nästa version kommer vet jag dock inte!

MVH

//KF

Postad
Ja, dom rigger säkert sina playmoney-bord.

Spelar man mot andra eller bara nöjesspel mot någon dator?

I det första läget är det nog otänkbart men i det andra scenariot inte..

Man spelar mot Människor.

Ironi is Da Zhit.

MVH

//KF

• 2 months later...
Postad

Skulle precis sätta mig och köra ett liten nattlig förlustsession när jag får se PokerChamps uppdateras och sedan ej fungera!

Kan logga in och så men sedan när jag ska sätta mig vid ett bord (ibland tidigare också) så poppar det upp en ruta:

"R6002 - floating point not loaded"

+ C++ runtime library etc.

Någon annan som har detta problem?

MVH

//KF

Postad

Varför bry sig. Sidan är ju helt död. Sista stöten kom när jänkarna blev bannade.

Inga bonusar, rutten RB, högre rake på låglimit än tex prima, tain, ss, wsex etc etc.

Kan inte påstå att pokerchamps tar hand om sina spelare.

• 3 weeks later...
Postad

Såg i annan tråd att betfair var påväg att byta till pc. Någon som vet när det händer och uppskattningsvis hur många spelare betfair för med sig? Skulle vara kul att damma av ens pc konto men som det är nu är det för dålig aktivitet för att det ska vara värt det.

• 2 weeks later...
Postad
Varför bry sig. Sidan är ju helt död. Sista stöten kom när jänkarna blev bannade.

Inga bonusar, rutten RB, högre rake på låglimit än tex prima, tain, ss, wsex etc etc.

Va är jänkarna bannade? Lirade där förut, men slutade för de va så lite folk. Men blir ju intressantare när BF går in där. Gillar klienten bra.

Varför banna jänkarna? Det var ju en hyffsat stor del av spelarbasen.

Postad

Va är jänkarna bannade? Lirade där förut, men slutade för de va så lite folk. Men blir ju intressantare när BF går in där. Gillar klienten bra.

Varför banna jänkarna? Det var ju en hyffsat stor del av spelarbasen.

Har med lagar och dylikt att göra, PC vill vara så lagliga som det går

• 3 weeks later...