derra Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Hur kan det någonsin vara bra spel att limpa med AK? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Hur kan det någonsin vara bra spel att limpa med AK? jaa, för att vilseleda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tolj Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 Vilken utveckling... Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whosyourdaddy Postad 11 April , 2006 Rapport Share Postad 11 April , 2006 bollocks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 11 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2006 Hur kan det någonsin vara bra spel att limpa med AK? Tänk efter lite, tror du fick en liten ledtråd under ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Tjabba tjena hallå. Upp $2600 idag, det har rullat på bra. Åkte på några sega utdragningar, men det vägdes ju upp endå. Har faktiskt lite funderingar på att börja lira endel på B2B så jag kan bidra med HH's till mina läsare, så denna dagbok blir mer intressant. Är i en kontakt med en B2B klient, ifall jag erbjuds något intressant så börjar jag spela där. Det var nog allt för idag, ska lägga mig och kika lite High Stakes ep. 13 nu. Cu all. Total roll: Cirkus $39816 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Ska du lämna Tain nu när du lurat in mig där ^.* Kul att du hitta lillplusset =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Nej då, ska inte lämmna Tain. Drar in en del av rullen på b2b isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 ett tips gå till Party poker de har massa fisk, b2b har ju nästan inge fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Ja, dra till Party eller B2B istället. Du verkar ju plussa rakt ut och sådana har vi inget behov för på de få Tainborden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Såja, då var det klart. Kommer casha in endel på B2B ikväll förmodligen och börja grinda. Kul när jag kan dra in HH's också, så ni kan klaga på mitt dåliga spel! Återkommer senare idag med resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Torskade ett inköp på 5/10 första handen, emot världens fisk. Hittar JJ, flop T92. Bettar ut 80% pott. Han dubblar, jag sätter honom på draget eller tian. Ställer in och han blixtar med TT. Chansen att han ska ha set här så som han brukar spela är minimal. Kunde fatkiskt inte hitta fold emot den killen. Ridå. Tilta mig meeer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 Ska tydligen ut och festa ikväll istället, så den enda grind det blir ikväll blir Café Operas roulett och blackjack bord slaskslask! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ralph247 Postad 12 April , 2006 Rapport Share Postad 12 April , 2006 Skit i BJ och grinda brudarna istället, fett mer +EV. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 12 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 12 April , 2006 De finns där hur du än gör, trodde verkligen inte jag behövde nämna dom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 14 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2006 *Edit. Tar bort inlägget om min lilla utflykt i torsdags natt, fyller ingen funktion i poker dagboken. Var dock lite ångest igår. *edit. dubblat ett inköp på 2/4 nu, dags för sömn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeadLess- Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 lul hur kommer man ens på iden? oc billiga utekvällen, ta det lungt med isen nästa gång va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Snacka om -EV... 60 000kr för 6 timmars förspel..... not my copp of tea iaf. men alla kan ju råka ut för en bad beat på fyllan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Jag kunde inte gjort det bättre själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
whosyourdaddy Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Förstår inte folks intresse i att följa en dagbok som skrivs av en mytoman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 14 April , 2006 Rapport Share Postad 14 April , 2006 Förstår inte folks intresse i att följa en dagbok som skrivs av en mytoman. Du såg honom någon annanstans igår eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 15 April , 2006 Rapport Share Postad 15 April , 2006 faktiskt... börjar bli en cp dagbok d här.... 60 000... nästan uppe i lagerborgs klass d.... jaja....... slaska.. lol..... haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2006 Förstår inte folks intresse i att följa en dagbok som skrivs av en mytoman. Förstår inte hur det ligger i ditt intresse av att dömma folk utan att ens känna personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2006 Var på Sviten igår, lirade en 400 freezeout, åkte väl 26 av 56. Låg lite under averege, hittade TT på small. Knappen raisade upp, jag ställde in och fick syn av QQ. Kännde att det var dags att försöka få en stor stack eller gå och spela cashgame. Det blev cashgame. Lirade 5/10 - inköp 1000kr. Slutade 4000kr plus. Nu ska det iväg och ätas påskmat. Kommer grinda ikväll, förmodligen på nätet men kanske live också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SLASKA Postad 15 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2006 Backat $2500, spelat jätte dåligt och är sur på mig själv! Får se om jag orkar spela senare inatt, nu ska jag göra allt förutom att spela ett antal timmar iaf. Var väl ingen höjjdare att jag cashade in lite på B2B när jag redan visste att jag inte hade någon höjjdar dag på borden, avslutade ganska bra med att ställa in emot tightaste spelaren på bordet som ställt om. Game # 305820681 - Texas Hold'em No Limit EUR 3,00/6,00 - Table "Torino" Game ended 2006-04-16 00:45:16 GMT+01:00 Players: DonKegos (EUR 1 033,00 in seat 1) degarbranu (EUR 572,40 in seat 2) Durchbruch (EUR 633,00 in seat 3) riverdonk (EUR 895,85 in seat 4) Mr_Satan (EUR 703,60 in seat 5) The_Jackal (EUR 831,10 in seat 6) Dealer: DonKegos Small Blind: degarbranu (3,00) Big Blind: Durchbruch (6,00) degarbranu was dealt: 5c - 3d riverdonk Fold Mr_Satan Call (6,00) The_Jackal Fold DonKegos Fold degarbranu Raise (24,00) Durchbruch Call (21,00) Mr_Satan Call (21,00) Flop 4s - 3c - 2s degarbranu Bet (50,00) Durchbruch Raise (125,00) Mr_Satan Fold degarbranu All-In (495,40) Durchbruch Call (420,40) Turn 4s - 3c - 2s - 7c River 4s - 3c - 2s - 7c - Jh degarbranu shows: 5c - 3d (a pair of threes) Durchbruch shows: 4d - 4h (three of a kind, fours) Durchbruch wins: EUR 1 168,80 (with three of a kind, fours) Rake: EUR 3,00 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts