Blaabar Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Kan fortfarande inte komma in efter två dagar! Uselt! Citera
Patte_p Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Samma sak för mig, det här är världens mest instabila sida. Citera
DanielN Postad 24 Maj , 2006 Rapport Postad 24 Maj , 2006 Är det bara för mig eller är det samma för er, då man tappar anslutningen så står det att klienten måste startas om. Då gör den det, sen då man provar att logga in så står det att spelaren redan är inloggad. Då måste man vänta ett par minuter. Extremt jobbigt då man sitter i någon form av turnering.Samma sak har hänt mig ett antal gånger nu. Ta bort den 'feature' som stänger ner klienten och hindrar en från att logga in igen eftersom man tydligen redan är inloggad. Vad är förklaringen till att man kastas ut från sitt bord och stängs ute från klienten några minuter, när uppkopplingen råkar vara dålig ytterst temporärt? Citera
ParadiseEric Postad 25 Maj , 2006 Rapport Postad 25 Maj , 2006 Är det bara för mig eller är det samma för er, då man tappar anslutningen så står det att klienten måste startas om. Då gör den det, sen då man provar att logga in så står det att spelaren redan är inloggad. Då måste man vänta ett par minuter. Extremt jobbigt då man sitter i någon form av turnering.Samma sak har hänt mig ett antal gånger nu. Ta bort den 'feature' som stänger ner klienten och hindrar en från att logga in igen eftersom man tydligen redan är inloggad. Vad är förklaringen till att man kastas ut från sitt bord och stängs ute från klienten några minuter, när uppkopplingen råkar vara dålig ytterst temporärt? Se uppdateringarna i klienten som kommer att göras, där kommer detta att ändras. Mvh Sportingbet Citera
Kape Postad 26 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 26 Maj , 2006 Nu dyker det välbekanta felmeddelandet upp igen! LOGIN ERROR! Lost connection with master server. If your money has not been transferred please try to login and logout, if you are unsuccessfull please contact support or try again later. Det är så typiskt att detta dyker upp när man ska fösöka logga in och börja spela den MTT som man anmält sig till... Inte bra Sportingbet! Citera
Recommended Posts