Gå till innehåll

Lura spelare med bettingpatterns

Recommended Posts

Postad

Har funderat ett tag på att man skulle kunna lura spelare att syna stora bets med att göra skumma bettingpatterns. Dom som har störst risk att hamna i fällan är dom som multitablar.

Säg att du spelar NL 1/2 och ni har ca: 200 var i stacken. Du spelar hela tiden med ojämna siffror ex.

5.555

8.888

2.222

Sedan när du träffar ditt monster. Låt oss säga AA,KK så ändrar du bettingstrukturen så här istället.

55.55

88.88

Om spelaren multitablar flera bord kan det ofta hända att han ser det som att du gör ditt vanliga bet på 8.888 istället och synar din bet av misstag.

Detta har jag inte testat ännu men det känns som om det skulle kunna fungera. Någon som prövat detta eller har hört något om något liknande.

Postad

Och vad har det här för värde? Det enda som händer är att den uppmärksamme spelaren ser att du spelar annorlunda när du träffar monster och har på så vis en edge mot dig.

Och varför vill du betta $8.888 när du inte är så stark och $8.88 när du har monster? Ingen stor skillnad på beloppen PLUS att du bettar mer med svaga händer vilket inte är så vettigt i längden.

Menar du att det skulle se mindre ut med $8.88 mot $8.888?? Nej att betta konstigt känns för mig bara dumt, betta "vanligt" istället.

Postad
Och vad har det här för värde? Det enda som händer är att den uppmärksamme spelaren ser att du spelar annorlunda när du träffar monster och har på så vis en edge mot dig.

Och varför vill du betta $8.888 när du inte är så stark och $8.88 när du har monster? Ingen stor skillnad på beloppen PLUS att du bettar mer med svaga händer vilket inte är så vettigt i längden.

Menar du att det skulle se mindre ut med $8.88 mot $8.888?? Nej att betta konstigt känns för mig bara dumt, betta "vanligt" istället.

Du är rolig.... Du har ju redan missat vad det stod för belopp. Kanske skulle fungera då eftersom redan en har nappat på det.

Läs posten igen.

Postad

Du läste nog lite fel.

Han bettar 8.888 med svaga och 88.88 med starka. :twisted:

Edit: to late... zzz

Postad

Du är rolig.... Du har ju redan missat vad det stod för belopp. Kanske skulle fungera då eftersom redan en har nappat på det.

Läs posten igen.

HAHA såg det nu får väl känna mig dum och låta det stå kvar.

Postad
Finns det överhuvudtaget någon sajt där du kan beta med tre decimaler...?

Jag är ganska säker på att jag själv har gjort detta när jag började spela online men jag är inte säker på vilken sajt detta var. Jag skall undersöka saken närmare. Men det blir enklare om alla kunde hjälpa till så slipper jag gå igenom alla sajter som jag är reggad på.

Postad
Finns det överhuvudtaget någon sajt där du kan beta med tre decimaler...?

Jag är ganska säker på att jag själv har gjort detta när jag började spela online men jag är inte säker på vilken sajt detta var. Jag skall undersöka saken närmare. Men det blir enklare om alla kunde hjälpa till så slipper jag gå igenom alla sajter som jag är reggad på.

Funkar iallafall inte på Party. Inte för att jag tror att det är någon ultrabra idé...