all_ur_horses Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Äh ni NL-boys ska inte klaga. Nästan en dollar per hand mot en dollar var femte hand har bytet från fl till nl betytt för mig i rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
atopia Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Detta är ju en bra anledning till att man inte ska skatta pokervinster, beskatta pokerföretagen istället, på ett sätt som inte drabbar oss spelare (om det nu går vilken jag är högst tveksam till). Även vinnande spelare är ju förlorare i den här mattematiken, det finns en orsak till varför antalet pokersiter är så många. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Detta är ju en bra anledning till att man inte ska skatta pokervinster, beskatta pokerföretagen istället, på ett sätt som inte drabbar oss spelare (om det nu går vilken jag är högst tveksam till). Om extra utgifter pålades på siterna skulle det ta två sekunder innan de höjde avgifterna/raken. Kunden betalar alltid kalaset. betalar själv runt £10 000 i rake per månad, nästan 140k sek, skaplig avgift Ditt motto är ju att betala hög rake för att få mycke rb... så det är lite självvalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
atopia Postad 27 September , 2006 Rapport Share Postad 27 September , 2006 Om extra utgifter pålades på siterna skulle det ta två sekunder innan de höjde avgifterna/raken. Kunden betalar alltid kalaset. Jag trodde jag sa det mellan raderna Det var precis det jag menade iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts