Rette Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Igår spelade jag turneringar hela kvällen på Interpoker. När jag kom headsup på en 6 personers SitnGo vart min motståndare bortkopplad och jag kunde luta mig tillbaka och se hur hans marker åkte iväg till min markerstapel. Jag hade hela kvällen haft lite problem med att det var segt och när det återstod ca 6 BB från hans markerstapel hängde sig bordet en kort stund och det verkade som om även jag vart bortkopplad, altt löste sig dock efter ca tre sekunder och jag "fick" förstaplatsen. Nu till frågan, är det någon som vart med att båda vid en headsup blir "sitting out" och vad händer isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Beror väl på sajtens turneringsstruktur. Om blindsen höjs i all oändlighet så byter man blinds med varandra tills lilla blinden blir all in, då blir det show down och en vinner. Om blindsen inte höjs till en sådan nivå att någon blir all in på lilla blinden så kommer lilla blinden att foldas hela tiden o spelarna byter blinds med varandra tills en av spelarna kommer tillbax o kan höja ut fi. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Boffo Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Kan inte säga att jag sett det, men jag anatar att deras händer autofoldas fram och tillbaka tills en lyckas komma tillbaka eller blindsen har blivit så stora att de blir allin... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Boffo Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Och jag hann nästan först! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ruterkung Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Nu till frågan, är det någon som vart med att båda vid en headsup blir "sitting out" och vad händer isf? Såg det en gång på ladbrokes. Tyckte det var konstigt att en PLO turnering med 8 deltagare kunde hålla på i 2,5h så jag tittade in. Båda blev autofoldade som de andra säger och till sist blir de all in av blindsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nidson Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Oftast finns det väl ett tak för blindsens storlek som hindrar att de någonsin blir all in? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Oftast finns det väl ett tak för blindsens storlek som hindrar att de någonsin blir all in? Nej. I en SnG är totala antalet marker typ 8-15 tusen och det finns inget tak där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betfrog Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Ladbrokes hade tidigare att blindsen stannade när dom var 10% av totala markerna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts