Pokershark Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 http://partygaming.com/images/docs/Acquisition_from_Empire_Online.pdf Citera
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Fattar jag det rätt om jag säger att de kommer att dela på bord/spelare igen då? Citera
eyedol Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Vore konstigt annars. Multipokers spelarbas är ju på väg till party och även Intertops. Kan inte se att Empire inte går samma väg till mötes. Citera
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Postad 14 Februari , 2006 Intertops har väl varit party hela tiden? Citera
eyedol Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Intertops har väl varit party hela tiden? Huh? Citera
for_no_one Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 egentligen är det ju lite synd att party köper upp sina gamla "buddies". Resultatet blir ju att fiskiga party blir mindre fiskigt. Visst spelarbasen blir ju större, men party har ju redan 60,000 - 70,000 pers, mestadels lösa jänkare och det är jag nöjd med. men men, svenskar går väl att slå också Citera
Myssion Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Intertops har väl varit party hela tiden? Huh? När du laddar ner Intertops programvara så är det partypoker.exe du laddar ner, eller (alltså att de endast är ett skin/en portal)? Har inte kommit längre än så, så jag vet inte om de delar spelarbas, men märkligt vore ju annars... Särskilt eftersom det står så här... We are pleased to offer our customers the best online poker experience through our association with PartyGaming Plc, operator of PartyPoker.com, the World’s Largest Poker Room. ...på deras hemsida. Citera
baller Postad 15 Februari , 2006 Rapport Postad 15 Februari , 2006 Party har köpt intertops sedan tidigare, end of discussion.... Citera
Recommended Posts