Brimer Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 jag har en liten fråga, när jag ska logga in mig på pf och kör mozilla så händer ingenting, eller jag blir inte inloggad iaf, med IE däremot så går det hur bra som helst att logga in. Jag tänkte bara om nån annan har upplevt samma sak och vad man kan göra åt det isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bojen Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Testa att töm allt cachat.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag har exakt samma problem. Fattar nada... Frugans bror provade dock att skapa ett konto på sin dator och loggade in, funkade finfint... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimmo Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Jag har exakt samma problem. Fattar nada... Samma här.. Firefox1.5. Så då kan väl problemet vara konstaterat i alla fall Trodde jag blivit senil med lösenordet eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vetgirig Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 forumet funkar fint för mig Kör Mozilla firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Grejen är att först så funkade det inte... sedan nästa dag så funkade det... sedan funkade det inte igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 Nu funkar det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 14 Februari , 2006 Rapport Share Postad 14 Februari , 2006 En annan störig sak när man kör firefox (när det funkar, vill säga) är att smajlisar alltid lägger sig sist i posten, oavsett var man har markören någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andersson Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 När ni säger att inloggningen inte funkar, menar ni 1) att det det inte går att logga in "manuellt", 2) att den inte behåller inloggningen mellan besök eller 3) att användarnamn och lösenord inte fylls i automatiskt? 1) Om det inte går att logga in manuellt, vad händer? Fel lösenord, inget händer när man trycker enter..? 2) Om firefox inte behåller inloggningen mellan besök beror det på att cookies rensas. Då har du/ni kanske ett "städprogram" (som ccleaner) som rensar cookies med jämna mellanrum? 3) Inställningar för ifyllning av användarnamn och lösenord finns i tools -> options -> privacy -> passwords. En annan störig sak när man kör firefox (när det funkar, vill säga) är att smajlisar alltid lägger sig sist i posten, oavsett var man har markören någonstans. Det har jag också märkt. Fast nu har jag lärt mig att skriva smileys för hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mik-all Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 En annan störig sak när man kör firefox (när det funkar, vill säga) är att smajlisar alltid lägger sig sist i posten, oavsett var man har markören någonstans. Du får sluta surfa på konstiga ställen helt enkelt! Jag har aldrig haft några problem att komma in här, vare sig hemifrån eller från jobbet! Hur ser era "kak-inställningar" ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 17 Februari , 2006 Rapport Share Postad 17 Februari , 2006 Hade samma problem tidigare, men nu verkar de försvunnit för mig iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Installerade just Firefox och har detta problem. Det funkade en gång, men nu har jag testat ett antal gånger och kommer inte in. Har tömt cachen och bett till husgudarna, men inget har hjälpt. Någon som har en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts