Gå till innehåll

Sen info - €1.000-freeroll ikväll 17.00


HeyJohan

Recommended Posts

Alla turneringar verkar ha försvunnit. :?
Jaha, det var därför alla sng's bara dog. Bra att lägga in en frirulle på "prime time" med B2B's stabila servrar. Man skall alltså i framtiden kolla om det är någon frirulle på G innan man sätter sig för att lira en sng.

Efter sng'n var över gick jag över till Stars. Här var iaf. inget strul. Tror jag stannar på Stars hela kvällen om B2B har problem idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror jag stannar på Stars hela kvällen om B2B har problem idag.

 

Mja, efter att de plockade bort frirullen från schemat så rullade allting annat på som vanligt. Nu ser jag visserligen att de pausat en massa turneringar så jag vet inte riktigt om jag vågar lira något annat än cash game för tillfället. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min åsikt är att dom inte ska betala tillbaka avgifterna, dom ska betala mer därtill!!! det är inte första gången man ligger topp 20 i en turnering och man får nöja sig med sin satans insats tillbaka pga att turneringarna bara försvinner trots notis om att den ska starta om 30 minuter igen...

 

riktigt idiotiskt att lägga testturneringar vid denna tid och som sagt, ta bort allt vad vanliga turneringar heter om tester ska utföras, nu satt jag i 3 timmar igår med cirka 1,5 timmars spela och resten väntan för att få tillbaka min insats???? katastrof är nog det enda man kan säga om detta....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan bara hålla med tidigare talare. Det är riktigt, riktigt illa och om man dessutom lägger en freeroll för att "testa" stabiliteten och allt rasar på grund av det blir man ju bara trött.

 

Problem kan man ha men det som irriterar mig mest är bristen på information. Vi är bortskämda med HeyJohans suveräna support men när man sitter i turneringarna är den totalt bristfällig. Det som också stör mig att man inte hör någonting överhuvudtaget efteråt.

 

Jag har varit med om en krasch 1 (en) gång på Party Poker. På B2B har det varit mängder av krascher. När jag loggad in på morgonen dagen efter på Partykontot fick jag direkt upp en tydlig ursäkt och en väldigt tydlig uträkning på vad som återbetalats till mitt konto. Återbetalningen var baserad dels på hur många som var kvar i turneringen och dels procentuellt på hur många marker av totala antalet marker jag hade i min stack vid kraschen. Detta innebar att jag, om jag låg i täten, fick tillbaks betydligt mer än dom som var nära att åka ut. Det är ju ett självklart sätt att sköta återbetalningarna på. När jag nu tittar på mitt HeyPokerkonto ser jag att jag fått avgiften för 40 e turneringen returnerad. Vad händer med pengarna för de 10-tal som hade åkt ut när kraschen inträffade? Vad händer med de rebuys som hade gjorts? Jag har inte sett röken av min del av dom pengarna. Det kan väl inte vara så att man återbetalar pengar till deltagare som faktiskt åkt ut innan kraschen. Om så är fallet vill jag ha en förklaring till varför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill även tillägga till nedanstående att jag tyvärr var borta hela eftermiddagen och kvällen igår och informerades inte om strulet förrän i morse.

Hade jag varit vid datorn när det hände hade jag kunnat agera direkt, men så var tyvärr inte fallet den här gången.

 

Jag ber om ursäkt för detta.

 

Mvh Johan

 

Hej,

 

Ja, vad sjutton säger man.

 

Det är så sjukt trist att servrarna dyker varje gång de utsätts för lite belastning och vi trodde verkligen att det skulle funka igår.

 

B2B jobbar som tusan för att få det att funka, men uppenbarligen så finns det fortfarande mycket kvar att göra.

 

Låt inte det faktum att vi försöker vara tillmötesgående hålla tillbaka er kritik då det utan er feedback vore så mycket svårare att veta hur vi ska arbeta.

 

Vi filar på en någon form av kompensationsaktivitet för Heypokers spelare, men vågar heller inte lägga upp en freeroll innan vi vet att allt kommer att funka.

 

Jag hoppas att ni förstår att jag skäms som en hund när jag ser allt elände som vi åsamkar er och hoppas att ni orkar med oss och den instabilitet som vi just nu genomlider.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag vill bara tillägga att jag faktiskt inte (annu) spelar via heypoker utan nu via martinspoker så jag personligen klagar då inte på varken heypoker eller martinspoker eller unibet eller liknande för jag antar att det är längre upp i stegen som problemen faktiskt utspelar sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...